09126549496
مشاوره و پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ / پنجشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ / آدرس : بازار تهران 09126549496
انواع کوسن مبل

انواع کوسن مبل

فروش انواع کوسن مبل با مناسب‌ترین  قیمت:


کوسن مبل از جمله آیتم‌هایی در دکوراسیون منزل است که با پرداخت کمترین هزینه، تغییرات شگرفی را ایجاد خواهد کرد. تعویض مبلمان یا پارچه مربوط به آن، تعویض پرده  یا فرش خانه هزینه‌بر می‌باشد، اما شما می‌توانید با پرداخت هزینه کم و اضافه کردن چند کوسن زیبا، دکوراسیونی بی‌نظیر و زیبا ایجاد کنید.
مجموعه ما به‌عنوان یکی از مجموعه‌های با سابقه و متخصص در عرضه و فروش انواع کوسن، در نظر دارد وب‌سایت خود را به‌عنوان گالری در نظر گرفته و نمونه‌های کوسن های موجود خود را در اندازه و طرح‌های بسیار متنوع به نمایش گذارد. فروش کلیه منسوجات ما به‌صورت آنلاین می‌باشد. آنچه که برای این مجموعه اهمیت بسیاری دارد، رضایت خاطر کلیه خریداران است.



کوسن - مبل - دیبا - مک

 

کوسن مبل راحتی و ویژگی‌های آن:

درصد زیادی از یک مبل راحتی از پارچه تشکیل‌شده است. بنابراین انتخاب پارچه‌ای ساده و درعین‌حال با کیفیت تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل خواهد داشت. انتخاب کوسن مبل راحتی با یک طرح خاص و بی‌نظیر، زیبایی مبلمان و چیدمان خانه را تضمین خواهد کرد. کوسن‌های مبل راحتی دارای ویژگی‌های زیادی هستند. از جمله این مشخصات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه و سایز: در اندازه و سایز این‌گونه کوسن‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد. نوع کوسن مبل راحتی با توجه به سلیقه خانم خانه انتخاب‌شده و با روکشی جذاب و زیبا به خانه شما روح و جانی دوباره خواهد بخشید.
  • طرح و نقش: نکته قابل توجه در مورد کوسن مبل راحتی این است که در طرح و نقش و نگار این‌گونه کوسن‌ها نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. برخی از کوسن‌ها در طرح‌های چاپی عرضه‌شده، برخی از آن‌ها به‌صورت چهل تکه بوده و در رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا جلوه‌گر خانه شما هستند، گروهی دیگر به سبک سنتی تهیه‌شده و با پولک‌دوزی، ملیله‌دوزی یا پارچه‌هایی از این قسم آماده‌شده و در دسترس قرار می‌گیرند. هر کدام از این بالشتک‌های تزئینی بر حسب چیدمان و نوع دکوراسیون و مبلمان قابل انتخاب و خریداری هستند.
  • انتخاب رنگ: آن‌چه که به شما در انتخاب رنگ کوسن کمک خواهد کرد، نوع رنگ‌آمیزی دکور خانه می‌باشد. انتخاب رنگ روکش‌های کوسن متناسب با رنگ مبلمان انتخاب خوبی خواهد بود اما در برخی مواقع، کوسن هایی با رنگ متضاد، جلوه بیشتری به خانه شما بخشیده و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن خواهد داد.

 

بنر تماس با ما - دیبا مگ

 


 

  • شکل کوسن مبل: همان‌طور که گفته شد کوسن‌ها هیچ محدودیتی در شکل و طراحی ندارند. این بالشتک‌ها در اشکال دایره‌، مربع، مستطیل یا در شکل‌های دفرمه در بازار وجود داشته و قابل سفارش می‌باشند. استفاده از شکل‌های متنوع و غیرمتقارن نیز باعث زیباسازی منحصر‌به‌فرد چیدمان منزل شما خواهند شد.
  • انتخاب کوسن مبل متناسب با فصل یا زمان: بعضی از کوسن‌ها به یک طرح محدود نمی‌شوند. طراح خانه تصمیم می‌گیرد که در هر زمانی رنگ خاصی از کوسن‌ها را متناسب با فصل یا فاکتور‌های دیگر انتخاب کرده و چیدمان خود را متنوع کند. در برخی از چیدمان ها نیز از کوسن های دو رو استفاده شده و هر دوره از یک روی آن‌ها استفاده می‌شود.

شش نوع از بهترین مدل های کوسن

در دسته‌بندی بهترین کوسن مبل راحتی می‌توان بر اساس دو معیار این بالشتک‌های تزئینی را طبقه‌بندی و معرفی کرده و برای هر دسته مدل‌های پرطرفدار و متداول را نام برد:

  • تقسیم‌بندی براساس پارچه کوسن مبل راحتی : طبق این تقسیم‌بندی پارچه‌هایی که در تولید کوسن مبل راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند در دسته‌های زیر جای می‌گیرند:
  • کوسن مبل با پارچه نخی با طرح‌های هندسی،چاپی و پرنقش‌ونگار
  • پارچه کوسن نخی ساده
  • پارچه کوسن مخمل
  • پارچه ساتن یا ابریشم
  • پارچه کوسن های بافتنی با میل، قلاب یا به‌صورت مکرمه بافی
  • پارچه کوسن خزدار یا منگوله‌دار
  • تقسیم‌بندی براساس شکل کوسن مبل راحتی
  • کوسن مربعی
  • کوسن مستطیل
  • کوسن دایره‌ای
  • کوسن استوانه‌ای
  • کوسن شکلاتی

کوسن هایی با شکل‌های دفورمه یا نامتقارن 

 

برای خواندن مطالب درمورد کوسن مبل  :

 

طرح های مناسب در انتخاب کوسن:

به‌منظور انتخاب طرح مناسب کوسن مبل بهتر است که این طرح را متناسب با سبک دکوراسیون و چیدمان منزل خود انتخاب کنید. اگر مبلمان شما طرح کلاسیک دارد، برای کوسن خود از پارچه‌هایی با طرح‌ بته‌جقه یا طرح‌های سنتی و گل‌دار استفاده کنید. کوسن مبل سلطنتی برای این نوع مبلمان بهترین انتخاب خواهد بود.

چنانچه چیدمان منزل شما به سبک مدرن بوده و مبلمان فانتزی زینت بخش دکوراسیون خانه شما می‌باشد، سراغ کوسن‌هایی بروید که ساده بوده و در آن‌ها طرح‌های دفورمه و هندسی به‌ چشم می‌خورد.انتخاب کوسن مبل فانتزی برای این نوع چیدمان بی‌نظیر خواهد بود.

 

 

کوسن - مبل - دیبامک

 

تلفیق کوسن ساده و طرح‌دار، زیبایی و تنوع بی‌نظیر :
انتخاب کوسن‌های ساده و بدون طرح مانند کوسن مبل قهوه ای نیز برای برخی از چیدمان‌های شلوغ گزینه مناسبی خواهد بود. امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی، قرار دادن کوسن‌های ساده در پشت و کوسن‌های طرح دار در مقابل آن بسیار متداول شده و زیبا و چشم‌نواز می‌باشد.

 


سوالات متداول


  1. کوسن مبل راحتی و ویژگی‌های آن توضیح دهید ؟
    اندازه و سایز
    طرح و نقش
    انتخاب رنگ

  2. تقسیم‌بندی پارچه‌هایی که در تولید کوسن مبل راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند را نام ببرید ؟

    کوسن مبل با پارچه نخی با طرح‌های هندسی،چاپی و پرنقش‌ونگار
    پارچه کوسن نخی ساده
    پارچه کوسن مخمل
    پارچه ساتن یا ابریشم
    پارچه کوسن های بافتنی با میل، قلاب یا به‌صورت مکرمه بافی
    پارچه کوسن خزدار یا منگوله‌دار
    تقسیم‌بندی براساس شکل کوسن مبل راحتی
    کوسن مربعی
    کوسن مستطیل
  3. چه چیزی در انتخاب رنگ موسن کمکان میکند ؟

    آن‌چه که به شما در انتخاب رنگ کوسن کمک خواهد کرد، نوع رنگ‌آمیزی دکور خانه می‌باشد. انتخاب رنگ روکش‌های کوسن متناسب با رنگ مبلمان انتخاب خوبی خواهد بود اما در برخی مواقع، کوسن هایی با رنگ متضاد، جلوه بیشتری به خانه شما بخشیده و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن خواهد داد.

 

 


موقعیت ما در تهران


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود