09126549496
مشاوره و پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ / پنجشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ / آدرس : بازار تهران 09126549496
روتختی-های-شیک-و-ساده

روتختی-های-شیک-و-ساده

روتختی ترک

چنانچه می‌خواهید روتختی ترک خریداری کنید و یا دلتان می‌خواهد بهترین برندهای روتختی ترک را بشناسید باید ابتدا بانام این برندها آشنا شوید و پس‌ازآن مطمئن شوید که این برندها محصولی اصل هستند و جزو نمونه‌های تقلبی نمی‌باشد.در اینجا شمارا با ویژگی‌های برندهای اصل روتختی ترک آشنا می‌کنیم.

از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای روتختی ترک می‌توان به برندهایی چون فرست چویس، انگلیش هوم، مادام کوکو،تاچ، سارو، کاتن باکس و... اشاره نمود. این برندها جز بهترین نوع روتختی ترک محسوب می­شوند و در زمره محصولات بسیار پرطرفدار می­باشند. برای شناخت اصالت برندهای نام‌برده باید به چند نکته مهم دقت نمایید:

برای شناخت اصالت برندهای نام‌برده باید به چند نکته مهم دقت نمایید:

  • بهای روتختی: از مهم‌ترین راه‌هایی که می­توان روتختی ترک اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص داد توجه به قیمت آن است. ازآنجایی‌که روتختی اصل ترک از پارچه باکیفیت و شیوه دوخت و حرفه‌ای برخوردار است به همین دلیل قیمت آن را از نمونه‌های تقلبی بسیار بالاتر می­برد. درواقع بهای روتختی‌های نامرغوب و تقلبی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های اصلی آن است.
  • مرغوبیت پارچه و کیفیت دوخت روتختی : یکی از راه‌های دیگری که از طریق آن می‌توانید روتختی اصل ترک را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید توجه به جنس پارچه و تکنولوژی دوخت آن است. در زمان خرید روتختی با دقت در شیوه دوخت و محک زدن جنس پارچه می‌توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید چنانچه به شکل اینترنتی خرید می‌کنید با مراجعه به سایت‌های معتبر و مراکز فروش شناخته‌شده محصول اصیل را دریافت کرده و از تقلبی نبودن آن مطمئن شوید.
  • بسته‌بندی باکیفیت: روتختی‌های اصل ترک همگی  دارای نوع بسته‌بندی ویژه‌ای هستند. این نوع بسته‌بندی‌ها بسیار باکیفیت بوده و روی این بسته‌بندی هولوگرام و اطلاعات دقیق محصول درج‌شده است.اگر به نوع بسته‌بندی دقت کنید می‌فهمید که این نوع بسته‌بندی با بسته‌بندی‌های تقلبی و فیک تفاوت زیادی دارد.
  • امتیاز کپی‌رایت: می­دانید که بیشتر روتختی‌های اصل دارای حق کپی‌رایت هستند و طرح و ها و نقش هایی که یک برند تولید می­کند مختص و منحصر به همان برند است. اگر می­خواهید از این طریق از اصالت محصول خود مطلع شوید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت برند کالا، طرح موردنظر را یافته و با کالای خود انطباق دهید.

روتختی - دیبامک

 

 

پرطرفدارترین انواع روتختی

روتختی بخش لاینفکی از دکوراسیون اتاق‌خواب هر خانه‌ای محسوب می‌شود و بسته به اینکه چه نوع سلیقه‌ای دارید از تنوع و گوناگونی زیادی برخوردار هستند.انواع روتختی‌های اتاق‌خواب، اتاق کودک ، روتختی عروس و ... وجود دارد که هرکدام از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و عموماً روتختی‌های عروس در زمره پرفروش‌ترین نمونه‌های روتختی قرار می­گیرند. حال ببینیم که انواع پرمصرف روتختی چه ویژگی‌هایی دارند. ست‌های متنوع روتختی عروس دارای چه خصوصیاتی هستند.روتختی ایرانی بهتر است یا روتختی ترک؟ به‌روزترین و جدیدترین مدل‌های آن کدام است؟ در اینجا به پاسخ گفتن به برخی از این پرسش‌ها می‌پردازیم: درواقع می‌خواهیم که دلایل شهرت برخی از این روتختی‌ها را برشمریم  بسیاری از محصولاتی که طرفدار زیادی می‌یابند و در مدت کوتاهی به‌عنوان پرطرفدارترین محصولات بازار شناخته می­شوند بنا به دلایلی این رکورد فروش را به دست می‌آورند که باید یک‌به‌یک آن­ها موردنظر قرار دارد.

  • کیفیت و مرغوبیت پارچه روتختی: پارچه به‌عنوان مهم‌ترین جزء روتختی شناخته می­شود. مرغوبیت یکپارچه روتختی در کیفیت نهایی آن تأثیر تعیین‌کننده‌ای دارد.چنانچه کیفیت پارچه بالا باشد، بسیار دیر فرسوده شده و در شستشوهای زیاد آسیبی نمی‌بیند درصورتی‌که نمونه‌های نامرغوب بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی هم‌رنگ اولیه خود را از دست می‌دهند و هم کیفیت پارچه از بین می­رود. استفاده از الیاف طبیعی بجای الیاف مصنوعی( مثل پنبه ) و فنّاوری دوخت مناسب از عواملی هستند که نقش کلیدی در کیفیت نهایی روتختی دارند.
  • تنوع در طرح و مدل و زیبایی انواع روتختی: گاهی تنوع در طرح و رنگ ممکن است باعث سردرگمی شما شود. اما اگر از پیش مدل و رنگ موردنظر خود را انتخاب کرده باشید دیگر دچار این سردرگمی نخواهید شد. درواقع تنوع در رنگ و مدل روتختی یک امتیاز مهم محسوب می­شود و بیشتر برندهای معتبر از این تنوع بالا برخوردار هستند.علاوه براین برخورداری روتختی از وسایل تزئینی نیز یکی از جنبه‌های زیبایی بخشی به روتختی‌ها محسوب می‌شود که نمونه‌های نامرغوب روتختی فاقد آن هستند.
  • خرید از برندهای معروف و معتبر: یکی دیگر از عواملی که برخی از روتختی‌ها را پرطرفدار رده است برند آن محصول می­باشد. به نظر می­رسد که اگر برندهای مشهوری چون: رویال هوم، اوزینجی، کلوب کتون و... و همین‌طور برندهای معتبر داخلی دست به تولید انواع روتختی بسیار باکیفیت نمی‌زنند. این محصول تا به این اندازه مشهور و پرطرفدار نمی‌شد.در این میان برندهای ترک در میان مشتریان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • استفاده از تکنولوژی به‌روز در تولید محصول: شاید در سال‌های قبل همین‌که می‌دانستیم یک روتختی از کیفیت پارچه بالایی برخوردار است و دارای تنوع زیادی در نوع محصول خود می‌باشد، کافی بود تا آن را خریداری کنیم اما امروزه در کنار این فاکتورها استفاده از فناوری روز دنیا نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب مشتریان دارد. در حقیقت کارخانه‌های تولیدکننده و برندهایی که از تکنولوژی روز دنیا ر ابزارآلات خود استفاده می­کنند بخت بالاتری درفروش محصولات خوددارند.

 

روتختی - دیبامک

 

 

برای خواندن مطالب درمورد رومیزی شیک :

 

رنگ‌های مناسب روتختی

یکی از بااهمیت‌ترین جاهای هر خانه اتاق‌خواب آن محسوب می­شود و همگان علاقه‌مند هستند تا فضایی زیبا، آرام و ویژه را برای اتاق‌خواب خود فراهم کنند.درواقع دکوراسیون اتاق‌خواب نسبت مستقمی با روحیات و خلق‌وخوی شما دارد به همین دلیل انتخاب طرح و رنگ مناسب احوال شما برای پرده و روتختی از مهم‌ترین عوامل شکل دادن به فضای موردنظر اتاق‌خواب شما می‌باشد.رنگ روتختی به علت آنکه در اتاق‌خواب استفاده می‌شود بهتر است که از رنگ‌های روشن و آرام‌بخش باشد تا احساسی آرام و مفرح را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • رنگ: استفاده از رنگ‌های روشنی چون آبی کم‌رنگ، زرد، یاسی، سفید،سبز روشن و... رنگ‌هایی بسیار مناسب برای اتاق‌خواب محسوب می­شوند که بسیاری از افراد از آن­ها در اتاق‌خواب خود استفاده می­کنند.
  • هارمونی: یکی از نکاتی که باعث می­شود فضای اتاق‌خواب شما احساسی از آرامش و سکون را به شما القاء کند استفاده از هارمونی رنگی در دکوراسیون اتاق‌خواب است. در این مورد روتختی نیز می‌تواند بارنگ پرده‌ها ، کاناپه، زیرانداز و... تناسب یافته و هارمونی جذابی ایجاد کند.
  • استفاده از روتختی‌های سفارشی بهتر از روتختی حاضر است به چند دلیل: اول اینکه ممکن است طرح و رنگ ، نوع دوخت روتختی حاضری باسلیقه شما مطابقت نداشته باشد. دوم اینکه زا لحاظ تکه‌ها و سایز روتختی نیز ممکن است دچار دردسر شوید. پس درنتیجه اگر می­خواهید فضای اتاق‌خواب خود را درست مانند آنچه در نظر دارید چیدمان کنید بهتر است که روتختی خود را سفارش دهید تا دقیقاً مطابق آنچه می‌خواهید برای شما تولید کنند.
  • استفاده از روتختی چندرنگ بهتر است یا روتختی تک‌رنگ: استفاده از روتختی‌های تک‌رنگ بیشتر برای ایجاد فضایی یکدست در اتاق‌هایی که چند تخت خواب وجود دارد(مثل خوابگاه‌ها، هتل‌ها و..) کاربرد دارد. روتختی‌های چندرنگ باعث ایجاد جلوه‌ای زیباتر به اتاق‌خواب می‌شوند مگر اینکه بخواهید یک هارمونی جذاب از رنگ‌ها در اکسسوری و تخت و پرده ایجاد کنید. استفاده از روتختی تک‌رنگ باعث می­شود که فضای اتاق‌خواب شما لطیف‌تر جلوه کند اما استفاده از روتختی چندرنگ و یا طرح دار و گل‌دار راحت‌تر با محیط «ست» می­شود.
  • ست نمودن روتختی با پرده: شما می‌توانید برای جذابیت بخشیدن به اتاق‌خوابتان از همان پارچه‌ای که برای روتختی استفاده می‌کنید برای پرده نیز استفاده کنید. تضاد میان رنگ پرده بارنگ روتختی باعث ایجاد جلوه و جذابیت بیشتری برای اتاق‌خوابتان می­شود.

 

روتختی - دیبامک

 

بهترین روتختی‌ها ازنظر جنس

از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مسائل در انتخاب روتختی و ملحفه،انتخاب بهترین جنس آن­ها می­باشد.در زمان خرید روتختی پیش از انتخاب رنگ و ظاهر روتختی بایستی به جنس پارچه آن توجه کرد تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

  • روتختی مناسب برای هر نوع تخت: چنانچه سبک  تخت شما ازجمله تخت‌های کنگره‌دار و کلاسیک است انتخاب جنس روتختی برای آن با تخت ساده و معمولی متفاوت است. به همین دلیل انتخاب هر نوع جنسی برای نوع خاصی از روتختی مناسب است.
  • انتخاب اندازه مناسب برای روتختی: اگر می‌خواهید تختتان زیبا و شیک به نظر بیاید بایستی با توجه به‌اندازه بالش‌ها و تشک خود بهترین اندازه را برای روتختی انتخاب کنید.هیچ‌گاه نباید از انتخاب بهترین جنس روتختی غافل بود . روتختی‌ها به دلیل تعریق بدن نیاز به شستشو زیاد دارند به همین دلیل انتخاب یک جنس بادوام و مستحکم برای روتختی ضرورت بالایی دارد. برای مثال روتختی ساتن و ابریشمی بسیار باکیفیت و مرغوب می­باشند و در شستشو حالت اولیه خود را از دست نمی­دهند.
  • چنانچه دارای  اتاق‌خوابی با دیزاین اسپرت یا فانتزی هستید انتخاب روتختی کتان بهترین گزینه است.این نوع روتختی از جنسی  لطیف، رنگ‌هایی چشم‌نواز و امروزی برخوردار است.
  • روتختی پلی‌استر: این نوع روتختی ازجمله بهترین جنس روتختی می­باشد. مقاومت بالا در برابر شستشو و ساییدگی  لطافت و نرمی فوق‌العاده، عایق رطوبتی عالی، مقاومت در برابر گردوغبار و... از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این جنس از روتختی است.
  • روتختی از جنس نخ: روتختی‌های نخی برای کسانی که به دنبال جنسی بسیار نرم و لطیف می‌گردند انتخابی بسیار مناسب است. در این نوع روتختی‌ها از الیاف پنبه و نخ استفاده می­شود .  از دیگر ویژگی‌های روتختی نخی این است که مانع از الکتریسیته ساکت شده ، حساسیت ایجاد نمی‌کنند و به‌راحتی شسته می­شوند.
  • روتختی پنبه‌ای کتان: این جنس از روتختی نیز ازجمله محبوب‌ترین جنس‌های موجود در بازار است. جنس پنبه کتان بسیار بادوام، راحت و نرم است و شستشوی بسیار راحتی نیز دارد. طرح‌های زیبا و بسیار شیک روتختی کتان آن را به یکی از محبوب‌ترین جنس‌های روتختی تبدیل کرده است. در روتختی‌های پنبه‌ای کتان جریان هوا به‌راحتی عبور می­کند و همین امر آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای مناطق گرم و خشک و البته برای تمامی مناطق در فصل‌های گرم سال تبدیل کرده است.


سوالات متداول رومیزی شیک وساده 

 

راه های شناخت روتختی را نام ببرید ؟

یکی از راه‌های دیگری که از طریق آن می‌توانید روتختی اصل ترک را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید توجه به جنس پارچه و تکنولوژی دوخت آن است. در زمان خرید روتختی با دقت در شیوه دوخت و محک زدن جنس پارچه می‌توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید .

 

پرطرفدارترین انواع روتختی نام ببرید ؟

روتختی بخش لاینفکی از دکوراسیون اتاق‌خواب هر خانه‌ای محسوب می‌شود و بسته به اینکه چه نوع سلیقه‌ای دارید از تنوع و گوناگونی زیادی برخوردار هستند.انواع روتختی‌های اتاق‌خواب، اتاق کودک ، روتختی عروس و ... وجود دارد که هرکدام از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و عموماً روتختی‌های عروس در زمره پرفروش‌ترین نمونه‌های روتختی قرار می­گیرند. 

 

رنگ‌های مناسب روتختی چیست ؟

یکی از بااهمیت‌ترین جاهای هر خانه اتاق‌خواب آن محسوب می­شود و همگان علاقه‌مند هستند تا فضایی زیبا، آرام و ویژه را برای اتاق‌خواب خود فراهم کنند.درواقع دکوراسیون اتاق‌خواب نسبت مستقمی با روحیات و خلق‌وخوی شما دارد به همین دلیل انتخاب طرح و رنگ مناسب احوال شما برای پرده و روتختی از مهم‌ترین عوامل شکل دادن به فضای موردنظر اتاق‌خواب شما می‌باشد.


 

 

 

موقعیت ما در تهران

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود