09126549496
مشاوره و پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ / پنجشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ / آدرس : بازار تهران 09126549496
رومیزی‌ شیک

رومیزی‌ شیک

 

رومیزی‌های شیک:

اگر قصد تزیین و چیدمان میز خود رادارید، نیاز به یک انتخاب بسیار هوشمندانه و چشم‌نواز دارید تا بتوانید دکوراسیون منزلتان را کامل نمایید. ممکن است انتخاب رومیزی،انتخابی بسیار ساده و ناچیز باشد اما  فراموش نکنید که در دکوراسیون محیط ، این ساده‌ترین چیزها هستند که با در کنار هم قرار گرفتنشان یک فضای زیبا و رؤیایی را می‌سازند.  ما در اینجا به چند مدل بسیار شناخته‌شده و پرمصرف از انواع رومیزی‌ها را به شما معرفی می¬کنیم که می‌توانید با استفاده از هرکدام نوع ویژه‌ای از دکوراسیون را در منزل خود پیاده کنید.


•    رومیزی توری: رومیزی توری دارای طرح‌ها و اشکال بسیار زیبا و ظریفی می¬باشد که به منزل شما نما و جلوه‌ای بسیار جذاب می¬بخشد. این نوع از رومیزی بیشتر با سبک دکوراسیون کلاسیک همخوانی دارد. انتخاب رومیزی توری به دلیل رنگ سفید خود می‌تواند بر روی میزهایی بارنگ روشن و حتی سفید جلوه‌ای دوچندان بیابد.علاوه براین بهتر است از میزهایی با پایه‌بلند استفاده کنید تا گوشه‌های تزئینی رومیزی کاملاً از میز آویزان شده و خودش را نشان دهد.

•    رومیزی ترمه‌ای: عموماً کسانی که به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه‌مند هستند از رومیزی ترمه‌ای استفاده می‌کنند این نوع رومیزی بهترین انتخاب برای تکمیل دکوراسیون منازلی است که به سبک ایرانی چیدمان شده‌اند. چنانچه وسایل منزلتان به سبک و سیاق سنتی و ایرانی متمایل است و به‌طور کل از طرح‌هایی مثل بته‌جقه خوشتان می‌آید پیشنهاد ما این است که برای تزیین میز خود از رومیزی‌های ترمه‌ای استفاده کنید.

•    رومیزی چندتکه:  این مدل از رومیزی را می‌توانید با هر سبک و طرح و رنگی ست نمایید.رومیزی‌های چند به این شکل ساخته می‌شوند که چندتکه از پارچه‌هایی با طرح ، جنس و نقش متفاوت را به یکدیگر دوخته و از ترکیب آن¬ها یک رومیزی شکیل و زیبا بوجود می‌آورند. در اکثر خانه‌ها از رومیزی چندتکه برای تزیین میز آشپزخانه استفاده می¬شود.یکی از ویژگی‌های خوب رومیزی‌های چندتکه این است که شما می¬توانید از آن در هر سبک دکوراسیونی استفاده کنید و به‌طور کل این نوع رومیزی با هر سبک دکوراسیونی قابل هماهنگی و ست شدن است.

•    رومیزی چهارخانه  و راه‌راه: رومیزی‌های چهارخانه و راه‌راه باوجوداینکه طرح چندان شکیلی دارند اما  دارای جلوه و زیبایی خاصی هستند که همین سادگی آن‌هاست که زیبایشان می‌کند.این نوع از رومیزی می‌تواند راه‌راه چندرنگی و یا دورنگ باشد که استفاده از رومیزی‌هایی با تنوع رنگی بالا، دست شمارا در ست کردن آن با فضای کلی خانه بازتر می‌گذارد. رومیزی‌های چهارخانه و راه‌راه  دارای سبک‌های مختلفی هستند که نمونه‌های کلاسیک، کانتری، مدرن و روستیک آن اکثر مردم‌پسندتر و پراستفاده‌تر است.

•    رومیزی هندی: ویژگی منحصربه‌فرد رومیزی‌های هندی در زرق‌وبرق زیاد و پر طرح و نقش بودن آن است.وجود رنگ‌های بسیار شاد و طرح‌هایی که از سبک  هندی می¬باشد زیبایی و جلوه بسیار دلپسندی به فضای خانه شما می‌بخشد . نام دیگر رومیزی‌های هندی ، رومیزی «ساری» است  به این دلیل که شباهت زیادی به ساری‌های سنتی هندی دارد که زنان آن را می‌پوشند.



•    رومیزی ساتن: این نوع رومیزی‌ها به دلیل ظاهر براق و جنس بسیار ظریفشان گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده بر روی میزهای تزئینی است.رومیزی ساتن دارای انواع تک‌رنگ و چندرنگی هست که هرکدام جلوه خاص خود را دارد. چنانچه قصد استفاده از رومیزی ساتن رادارید و طرح آن جذبتان کرده بایستی بدانید که این مدل از رومیزی ترکیب بسیار جذابی را با سبک دکوراسیون کلاسیک و تجمل‌گرا ایجاد می¬کند .

•    رومیزی بافته‌شده:  استفاده از رومیزی بافتنی یا قلاب‌باف بیشتر با سبک‌های کلاسیک و وینتیج همخوانی دارد چنانچه شما هنر قلاب‌بافی را بلد باشید می‌توانید بنا به سلیقه  خود و سبک دکوراسیون منزلتان رومیزی موردنظر خود را ببافید. رومیزی‌های قلاب‌بافی شده برای انواع میزها کاربرد دارد، هم در میزهای تزئینی و دکوراتیو و هم برای میز ناهارخوری مناسب است و استفاده از آن حسی از دنجی و گرمی را با خود به همراه دارد.

•    رومیزی کتان: این سبک از رومیزی ازجمله پرطرفدارترین نمونه‌های رومیزی است و محبوبیت زیاد آن به دلیل آن است ک با هر سبک و شکلی از دکوراسیون منزل قابل‌استفاده است. رومیزی‌های کتان بیشتر فاقد طرح هستند اما نمونه‌هایی نیز وجود دارد که از طرح‌های گلدوزی شده و پرنقش‌ونگار ظریف در آن¬ها استفاده‌شده است.


رومیزی- دیبامک

 

رومیزی ایرانی


رومیزی‌های ایرانی از بهترین نمونه‌های رومیزی محسوب می‌شود که در بازار امروز با بالاترین کیفیت و با زیبایی و جذابیت فراوان در دسترس همگان قرارگرفته است. در اینجا چند نمونه از رومیزی‌های پراستفاده ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که اکثر آن¬ها قابلیت استفاده در سبک‌های دکوراسیون کلاسیک و ایرانی را دارا می¬باشند.


•    رومیزی ساتن:  از انواع رومیزی ایرانی رومیزی ساتن دارای ظاهری شیک و براق است و برای انواع میزهای دکوری مناسب هست. این نوع رومیزی دارای انواعی از جزئیات تزئینی ، مرواریددوزی و گل‌دوزی شده می¬باشد  که با سبک‌های سنتی و ایرانی دکوراسیون انطباق کامل دارد.

•    رومیزی ترمه: بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به سبک دکوراسیون سنتی هستند برای رومیزی خود جنس ترمه را انتخاب می¬کنند.رومیزی ترمه همراه بافرش ایرانی، و اکسسوری سنتی خانه  جلوه بسیار سنتی و کلاسیک به فضای خانه شما می‌بخشد.

•    رومیزی سرمه‌دوزی: چنانچه به دنبال ایجاد یک فضای سنتی و ایرانی در خانه خود هستید پیشنهاد می¬شود که برای رومیزی خود از مدل سرمه‌دوزی شده طرح بته‌جقه استفاده کنید. رومیزی‌های سرمه‌دوزی دارای دولایه هستند که یک‌لایه زیرین آستری به همراه لایه رویی سرمه‌دوزی با طرح‌های مختلف بته‌جقه و گل‌های شاه‌عباسی و... که همگی از طرح‌های سنتی ایرانی می‌باشند.

•    رومیزی نمدی: رومیزی‌های نمدی نیز یکی از انواع رومیزی سنتی می‌باشد که با تکه‌دوزی بسیار ساده  بر روی پارچه نمدی (فوتر) صورت می¬¬گیرد و از طریق آن می‌توان طرح‌های بسیار زیبا  آ آن می¬توان طرح‌های بسیار زیبا و ساده  سنتی را برای یک رومیزی، زیرلیوانی، پادری و... ایجاد کرد.

•    رومیزی گلدوزی شده : بسیاری از افراد میان انتخاب یک رانر یا یک رومیزی دوبه‌شک هستند. وقتی تولید رومیزی‌های گلدوزی شده تمام می¬شود انتخاب بین آن و یک رانر شیک کار بسیار سختی می¬شود. شاید بسیاری از افراد ترجیح دهند که از رانر استفاده نمایند اما رومیزی گلدوزی شده با آن ظرافت‌کاری‌های زیبایش، همراه با طرح‌های جذاب گل‌وبوته سنتی و گل‌های شاه‌عباسی نمونه‌ای بسیار زیبا و چشم‌نواز از یک رومیزی سنتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس تردید نکنید، اگر قصد تکمیل دکوراسیون  خود، به سبک تمام ایرانی را دارید حتماً استفاده از رومیزی‌های گلدوزی شده انتخابی بسیار سنجیده‌ای خواهد بود.

 

رومیزی - دیبا مک

 

 

برای خواندن مطالب درمورد ویژگی های پرده زبرا چیست :

 

رومیزی فانتزی


چنانچه قصد تغییر دادن دکوراسیون منزل خود را با استفاده از یک رومیزی شیک و جذاب دارید پیشنهاد می-شود که از رومیزی‌های فانتزی جدید برای این کار استفاده کنید. رومیزی‌های فانتزی دارای طرح‌ها و مدل‌های بسیار زیبا و جذابی هستند که می‌توانند دکوراسیون منزل شمارا دگرگون کنند. رومیزی‌های فانتزی جدید دارای انواع مدل‌های زیر هستند:
•    رومیزی‌های فانتزی مدور
•    رومیزی‌های فانتزی سبک گل
•    رومیزی‌های فانتزی جنس نمدی
•     رومیزی‌های فانتزی جنس ترک
•    رومیزی‌های فانتزی قلاب‌بافی شده
 

 

رومیزی- دیبامک

 

رومیزی آشپزخانه

انتخاب رومیزی برای میز ناهارخوری  دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد که این موضوع باعث سردرگمی خریداران هنگام انتخاب رومیزی موردنظر برای آشپزخانه‌شان می¬شود. چراکه انتخاب رومیزی باید با سبک معماری و دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. به دلیل آنکه رومیزی‌های آشپزخانه هماره در معرض انواع لکه‌های غذا و خوراکی‌ها هستند می‌بایست در زمان انتخاب رومیزی برای میز ناهارخوری دقت کافی را مبذول داشت و رومیزی را انتخاب نمود که علاوه بر هماهنگی با چیدمان و دکوراسیون خانه از جنس‌هایی باشد که به‌راحتی قابل شستشو بوده و با ضد لک باشند. برای داشتن یک انتخاب درست بایستی نکاتی را در نظر بگیرید.

بسیار پیش‌آمده است که فردی رومیزی را انتخاب کرده اما وقتی به خانه می¬آید آن رومیزی چیزی نیست که می‌خواسته است. طبیعتاً در این موارد باید به معیارهای درست و دقیقی توجه نمود. این معیارها عبارت‌اند از توجه به‌اندازه رومیزی، جنس آن و ظاهر اش.همچنین در نظر داشته باشید که انتخاب یک رومیزی مناسب برای میز ناهارخوری باید با بودجه شما همخوانی داشته باشد و شما نمی‌توانید هر رومیزی را برای خود انتخاب نمایید.چنانچه قادر  هستید که هزینه زیادی برای رومیزی خود بپردازید پیشنهاد می‌کنیم که از رومیزی‌های ترمه، کتان و یا رومیزی‌های منبت‌کاری شده  دست به انتخاب بزنید. اما اگر بودجه شما کمتر است می‌توانید از رومیزی‌های پلی‌استر انتخاب کنید که قابل شستشو بوده و استفاده از آن آسان‌تر است. البته ما انواع دیگری از رومیزی آشپزخانه مثل رومیزی ، قلاب‌بافی شده، رومیزی کتان ،  رومیزی نخی و یا رومیزی براق و چندتکه را هم می‌توانیم برای میز  ناهارخوری استفاده کنیم اما همواره باید به یاد داشته باشید ک انتخاب رومیزی برای میز آشپزخانه اندکی با انتخاب برای میزهای تزئینی متفاوت است و شما در هنگام خرید علاوه بر توجه به‌ظاهر رومیزی باید به‌اندازه  و جنس آن نیز توجه داشته باشید.
 

برای خواندن مطالب درمورد انواع پرده اتاق  :

 

رومیزی ضد لک

همان‌طور که گفتیم انتخاب درست وسایل برای دکوراسیون منزل از مهم‌ترین مواردی است که هر فردی باید دقت فراوان و حساسیت زیاد به آن توجه داشته باشد. از گذشته تا به امروز استفاده کردن از رومیزی دارای دو نوع کاربرد بوده است. نخستیم کاربرد آن استفاده از رومیزی همچون ابزاری دکوراتیو و جهت زیبا نمودن چیدمان خانه است اما دومین کاربرد که اهمیتش کمتر از مورد اول هم نیست استفاده از رومیزی به‌عنوان لایه‌ای محافظ برای انواع میزهای منزلمان است. رومیزی‌های ضد لک یکی از انواع رومیزی است که توجه به مورد دوم را در دستور کار خود قرار داده است. از این  نوع رومیزی بیشتر برای میز ناهارخوری استفاده می‌شود چراکه همان‌طور که می‌دانید میز ناهارخوری بیشتر در معرض کثیفی و لکه‌دار شدن هستند. این نوع از رومیزی یکی از انواع رومیزی است که علت مقاومتش در مقابل لکه‌های چربی یا انواع خوراکی‌ها طرفداران زیادی دارد. پارچه‌های ضد لک عموماً دارای جنسی بسیار مقاوم و باکیفیت بالا هستند که  در  شستشوهای مداوم آسیبی ندیده و کیفیت اولیه خود را حفظ میکنند.

 

 

 رومیزی - دیبامک


سوالات متداول 

 

1.انواع رومیزی های ایرانی را نام ببرید ؟

رومیزی ساتن
رومیزی ترمه
رومیزی سرمه‌دوزی
رومیزی نمدی
رومیزی گلدوزی شده 


2.رومیزی آشپزخانه چیست ؟

انتخاب رومیزی برای میز ناهارخوری  دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد که این موضوع باعث سردرگمی خریداران هنگام انتخاب رومیزی موردنظر برای آشپزخانه‌شان می¬شود. چراکه انتخاب رومیزی باید با سبک معماری و دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. به دلیل آنکه رومیزی‌های آشپزخانه هماره در معرض انواع لکه‌های غذا و خوراکی‌ها هستند می‌بایست در زمان انتخاب رومیزی برای میز ناهارخوری دقت کافی را مبذول داشت و رومیزی را انتخاب نمود که علاوه بر هماهنگی با چیدمان و دکوراسیون خانه از جنس‌هایی باشد که به‌راحتی قابل شستشو بوده و با ضد لک باشند. 


3.رومیزی ضد لک چیست ؟

همان‌طور که گفتیم انتخاب درست وسایل برای دکوراسیون منزل از مهم‌ترین مواردی است که هر فردی باید دقت فراوان و حساسیت زیاد به آن توجه داشته باشد. از گذشته تا به امروز استفاده کردن از رومیزی دارای دو نوع کاربرد بوده است. نخستیم کاربرد آن استفاده از رومیزی همچون ابزاری دکوراتیو و جهت زیبا نمودن چیدمان خانه است اما دومین کاربرد که اهمیتش کمتر از مورد اول هم نیست استفاده از رومیزی به‌عنوان لایه‌ای محافظ برای انواع میزهای منزلمان است.




 

موقعیت ما در تهران


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود