09126549496
مشاوره و پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ / پنجشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ / آدرس : بازار تهران 09126549496
رومیزی

رومیزی


 

تیترهای مطالب این صفحه:

 

 

انواع رومیزی جدید برای میزهای مختلف

هر نوع میزی که شما در خانه خوددارید، از میز ناهارخوری گرفته تا میز جلو مبلی و میز تحریر برای اینکه چیدمان و دکوراسیون منزل شما را کامل کند نیاز به یک انتخاب هوشمندانه برای تهیه رومیزی دارد. شاید در نظر اول فکر کنید که یک رومیزی تأثیر چندانی در دکوراسیون منزل شما نمی­گذارد، اما اشتباه نکنید، کوچک‌ترین اجزا نیز در چیدمان منزل شما جلوه خاص و مخصوص به خود را داند و نباید آن‌ها را نادیده بگیرید. در اینجا انواع رومیزی با سبک‌ها و طرح های مختلف را به شما ارائه می­دهیم تا با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزلتان از میانشان دست به انتخاب بزنید.

  • رومیزی ترمه: اکثر افرادی که رومیزی ترمه را انتخاب می­کنند به دکوراسیون سبک سنتی و کلاسیک ایرانی علاقمند هستند. این نوع رومیزی­ها گزینه‌های بسیار مناسب برای کامل کردن چیدمان منازلی هستند که از دکوراسیون سبک ایرانی استفاده کرده­اند.پس اگر اثاثیه منزلتان همه از سبک سنتی پیروی کرده‌اند و فرش و کمد و ... طرح های ایرانی دارند بهتر است با خرید رومیزی ترمه دکوراسیون منزل خود را کامل کنید.

 

  • رومیزی توری:رومیزی های توری از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند و این امکان را به شما می­دهند که در دکوراسیون های مختلف از آن استفاده کنید. اما سبکی که با این نوع رومیزی همخوانی بیشتری دارد سبک دکوراسیون کلاسیک است.اگر می­خواهید رومیزی توری‌تان جلوه بیشتری در خانه داشته باشد بهتر است از میز های پایه بلند استفاده کنید تا کناره‌های تزیین‌شده رومیزی خودنمایی کند.

 

  • رومیزی چند تکه‌ای: این مدل از ترکیب دو یا چند تکه پارچه مختلف ساخته‌شده و بیشتر برای میز آشپزخانه مورد استفاده قرار می­گیرد.رومیزی چند تکه را می­توانید با اشیا دیگری که رنگ های متنوع دارند ست کنید و جلوه زیبایی را به فضای خود ببخشید.

 

  • رومیزی راه‌راه: رومیزی های راه‌راه اگرچه طرح های ظریف و پیچیده ندارد اما همین چند راه‌راه زیبایی خاصی را به محیط شما می‌بخشد.این رومیزی‌ها که دو رنگ یا چند رنگ هستند قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون مثل کانتری،روستیک، مدرن و حتی کلاسیک را دارند.

 

  • رومیزی ساتن: رومیزی های ساتن به دلیل ظاهر جذاب و براق بودنشان برای میزی های دکوری بسیار مناسب هستند.بعضی از این رومیزی‌ها دارای تزئینات توری هستند و برخی چند لایه‌اند.چنانچه می‌خواهید بهترین ترکیب دکوراسیون را داشته باشید باید بدانید که رومیزی های ساتن با سبک های مجلل و کلاسیک زیبایی دوچندانی پیدا می­کند.

 

  • رومیزی هندی: به این دلیل که طرح های این مدل از کشور هندوستان آمده است به آن رومیزی هندی می‌گویند. رنگ های شاد و زیبا همراه با زرق و برق زیاد از ویژگی های این مدل رومیزی می­باشد.در برخی از جاها به این رومیزی «ساری» هم گفته می­شود.

 

  • رومیزی طلایی: نمونه رومیزی طلایی با آن زرق‌وبرق و زیبایی منحصر به فردش تقریباً نظر همه افراد را به خود جلب می­کند و خیلی از مردم دلشان می­خواهد این نوع رومیزی را در خانه خود داشته باشند. این نوع رومیزی اگر با سبک دکوراسیون کلاسیک نیز ترکیب شود جلوه­ای باشکوه به پذیرایی شما می‌بخشد.

 

  • رومیزی قلاب‌بافی: رومیزی قلاب‌بافی معمولاً برای سبک های وینتیج و کلاسیک بسیار مناسب است. اگر از این رومیزی بر روی میز ناهارخوری یا میز­های تزئینی استفاده کنید جلوه گرم و صمیمی به خانه می­بخشد.

 

  • رومیزی کتان: این مدل از جمله پرطرفدارترین نوع رومیزی‌هاست.ظاهر ساده آن‌ها باهر نوع دکوراسیونی قابل انطباق است و این راز محبوبیت آن‌است.

 

  • رومیزی گلدار: اگر چه این طرح ها بسیار قدیمی شده‌اند اما هنوز میان بانوان طرفداران پرو پا قرصی دارند. این مدل رومیزی گزینه‌ای بسیار پرکاربرد برای میزهای ناهارخوری، آشپزخانه و بالکن است که با طرح‌ها و رنگ های شاد خود اشتهای شما را باز می­کند.بهتر است که رومیزی گلدار را با اثاثیه نقش دار به کار ببرید تا جلوه‌ای بیشتر به فضای شما ببخشد.

 

برای خواندن مطالب درمورد پرده اتاق کودک:

 

 

رومیزی-دیبا-مک

 

 

رانر، جدیدترین نوع رومیزی مدرن برای خانه‌های شیک

آیا رانر رومیزی مخصوص تزیین میز ناهارخوری است یا از آن می­توان بر روی میز های دیگر هم استفاده کرد؟ ما چطور می­توانیم  یک رانر خوب و باکیفیت تهیه کنیم؟

رانر پارچه‌ای باریک به ابعاد تقریباً 50 در 170 سانتیمتر است که معمولاً بر روی میز ناهارخوری به صورتی که درازای آن روی میز کشیده شود، قرار می­گیرد.رانر را هم می‌توان به صورت تکی و هم همراه با رومیزی بر روی میز پهن کرد. زمانی رانر را به صورت تکی پهن می­کنیم که بخواهیم طرح های چوبی میز ناهارخوری نمایش داده شوند.رانر های یکی از المان های مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی است و به راحتی با عناصر دیگر خانه سِت می­شوند. نقش رانر زمانی مشخص می‌شود که یک میز خوش‌نقش و طرح داشته باشیم اما نتوانیم بدون رومیزی آن را رها کنیم. اینجاست که نقش رانر به خوبی نمایان می­شود تا هم یک رومیزی مجلل و زیبا داشته باشیم و هم نقش و نگار طبیعی میز پنهان نشوند. اینکه چه نوع رانری برای چه نوع میزی کاربرد بهتری دارد موضوعی است که هنگام خرید باید به آن دقت کافی داشت. برای میزهای مجلل و لوکس چوبی ما باید از رانرهای سنتی و پر نقش نگاری مانند ترمه استفاده کنیم. زمان انتخاب طرح و رنگ رانر نیز باید به هماهنگی و هارمونی رنگی فضای آشپزخانه دقت کافی را داشته باشیم.برای میزهای شیک و مدرن بهترین نوع رانر ، مدل رانر ساده از جنس کتان است .اما اولویت ما پیش از هر چیز باید هماهنگی رنگی میان رنگ رانر و سایر اثاثیه‌مان باشد.

 

 

رومیزی

 

 

 

 


بیشترین سوالات سرچ شده در گوگل 

 
  1. هدف از رومیزی چیست ؟
    برای پوشاندن میز از رومیزی استفاده می شود. آنها می توانند پوشش های زینتی و همچنین محافظت کننده در برابر خراش و لکه باشند. سایر رومیزی ها  به گونه ای طراحی شده اند که قبل از چیدن ظروف و غذا روی میز ناهارخوری پهن می شوند.
     

    2.واژه دیگری برای رومیزی چیست؟
    مترادف برای سفره
    نمد.
    ناپری
    دستمال سفره
    تشک محل
    تشک رومیزی
    دستمال سفره.
    پد رومیزی
    دونده میز.


    3.چه موادی برای سفره بهتر است؟
    می توانید از پارچه های مختلف سفره درست کنید. جینگهام، پارچه روغنی و وینیل با پشت فلانل برای خوردن غذای معمولی یا مهمانی های موضوعی عالی هستند. برای رومیزی‌های سبک وزن، از پارچه‌های پهن یا پارچه‌ای نخی استفاده کنید. کتانی کلاسیک است و برای بسیاری از سبک ها و بسیاری از رویدادها کار می کند.


 

برای تماشای ویدیو زیر فیلترشکن خود را روشن کنید.

 

 

 

معروف‌ترین انواع پارچه رومیزی ناهارخوری

رومیزی غذاخوری نیز یکی از مهم‌ترین قسمت های دکوراسیون آشپزخانه ما است این موضوع می‌تواند نقش بسزایی در زیباسازی فضای آشپزخانه داشته باشد.در هنگام انتخاب یک رومیزی مناسب باید به نکاتی چون شکل، اندازه رنگ و... رومیزی دقت کافی داشته باشیم. در زیر بهترین جنس پارچه‌های رومیزی را برای شما معرفی می­کنیم:

  • پارچه لینن: مناسب‌ترین نوع پارچه رومیزی ناهارخوری پارچه لینن است که در مهمانی بسیار می‌درخشد.جنس آن از الیاف درخت کتان بوده و الیاف آن نسبت به پارچه‌های پنبه‌ای بلندتر است.از همین رو مقاومت آن نیز بالاتر از جنس پنبه‌ای است.
  • پارچه نخی: پارچه‌های نخی این قابلیت را دارند که تنوع رنگی بالایی بوجود آورند.نگهداری و مراقبت از آن‌ها بسیار ساده است و می‌توانید آن‌ها در ماشین لباس‌شویی نیز شستشو کنید.
  • رومیزی از جنس پلی‌استر: پارچه پلی‌استر ترکیبی است از نخ و پلی‌استر که دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی است.ظاهر آن مشابه پارچه‌های نخی است و بر روی میز جلو بسیار زیبای را ایجاد می­کنند.

 

 

رومیزی-دیبا-مک

 

برای خرید رومیزی شیک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک رومیزی شیک و مقاوم را خریداری کنید که از هر نظر مناسب باشد بایستی نکاتی را مد نظر قرار دهید.خیلی از افراد پس از خرید رومیزی و پهن کردن آن متوجه می­شوند که رومیزی که خریده‌اند اصلاً شبیه به آن چیزی که در نظر داشته‌اند نیست. برای چنین وضعیتی است که توصیه می­شود قبل از خرید رومیزی حتماً معیارهایی را مد نظر قرار دهید. این معیارها عبارت‌اند از 1.اندازه رومیزی 2.شکل رومیزی 3.جنس رومیزی.

  • اندازه و شکل رومیزی: پیش از هر کاری شما ابتدا باید شکل رومیزی ناهارخوری‌تان را به طور دقیق در نظر داشته باشید.رومیزی های ناهارخوری غالباً در شکل­های محدودی موجود می­باشند:مستطیل، دایره­ای،مربعی، بیضوی. اندازه و شکل رومیزی تأثیر بسیار زیادی در انتخاب رومیزی دارد. پیش از هر اقدامی ابتدا باید اندازه میز ناهارخوری خود را با دقت تمام بگیرید. غالباً استانداردهایی برای رومیزی‌ها وجود دارد که از هر طرف 20 سانتیمتر تا 25 سانتیمتر بزرگ‌تر است  که وقتی بر روی میز پهن شود از هر طرف آویزان شده و نمای کلی میز و رومیزی را بسیار شکیل تر می­کند.

 

  • جنس رومیزی: به دلیل اینکه رومیزی همواره در معرض لکه‌های غذایی است، همواره باید در مورد جنس رومیزی وسواس خاصی داشته باشید، به این دلیل که بعضی لکه‌ها چنان به خورد پارچه می­روند که با شستشو های مداوم و پاک‌سازی زیاد هم به سختی از بین می­روند و همین امر باعث کاهش عمر مفید رومیزی شما می­شود. همین طور پارچه‌های نخی علاوه بر اینکه به راحتی می‌توانید بر روی آن قلاب‌دوزی کنید به مراقبت و نگهداری خاصی نیاز ندارد و شما می‌توانید پس از کثیف شدن آن به راحتی آن را درون ماشین لباس‌شویی انداخته و با درجه نرمال آن را بشویید. در مورد پارچه‌های لینن می‌توان به جرات گفت که هیچ نوع پارچه دیگری نمی‌تواند به اندازه آن برای مهمانی‌ها مناسب باشد.پارچه لینن از الیاف درخت کتان ساخته شده است  و الیافشان بلندتر از الیاف پنبه‌ای است به همین جهت مقاومت بالاتری دارند.اگر هم آن را درون ماشین لباس‌شویی می‌اندازیم بهتر است تنظیمات را روی پارچه‌های حساس بگذارید چرا که جنس لینن کمی حساس می­باشد. در نهایت نیز پارچه‌های ترکیبی از نخ و پلی‌استر است که هم دوام بیشتر و هم مقاومت بالاتری نسبت به موردهای پیشین دارند و درعین‌حال از زیبایی و ظرافت بالایی نیز برخوردارند.

 

  • موضوع دیگری که در زمان انتخاب رومیزی باید بدان توجه کرد میزان بودجه‌ای است که برای خرید داریم.اگر بودجه شما زیاد است و مشکلی با پرداخت برای یک رومیزی ندارید می­توانید رومیزی‌هایی از جنس کتان، ترمه و یا خاتم‌کاری خریداری کنید. اگر بودجه شما متوسط است می‌توانید سراغ رومیزی‌هایی از جنس پلی‌استر بروید که به راحتی قابل شستشو است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می­بخشد.

 

برای خواندن مطالب درمورد کوسن مبل:

 

 

رومیزی-دیبا-مک

 

خرید رومیزی شیک و جدید از دیبامک

فروشگاه اینترنتی «دیبامک» یکی از نمونه‌ترین تولیدکنندگان وسایل و اثاثیه دکوراسیون داخلی مثل، پرده مخمل ، پرده حریر ، کوسن ، رانر ، رومیزی ، پاف ، سرویس خواب و ... می‌باشد که با شعار تغییر فضا و حال و هوای منزل های شهروندان پا به عرصه تولید گذاشته است. یکی از بهترین، مرغوب‌ترین، زیباترین و بادوام‌ترین تولیدات این فروشگاه ، رانر و رومیزی می‌باشد که انواع مدل های سنتی، کلاسیک، مدرن ، ترمه ، کتان و... را در بر می‌گیرد. تولیدات این فروشگاه به قدری زیبا و از نظر رنگ‌بندی چنان تنوعی دارند که با یک بار سر زدن به این فروشگاه وسوسه می‌شوید که چندین نمونه از رومیزی های آن را خریداری کنید. دیبامک با برنامه‌ریزی دقیق در امر تولید محصولات خود را بسیار منصفانه قیمت‌گذاری کرده به طوری که اگر نمونه محصولات دیبامک را در بازار بجوید هرگز نخواهید توانست نمونه آن را با همان قیمت پیدا کنید. این یکی از افتخارات دیبامک است که دغدغه تغییر در روح زندگی شهروندان را با تولیدات و محصولات خود گرده زده است.   

 

 

رومیزی-دیبا-مک

 

 خرید رومیزی در تهران

فروش عمده انواع رانر، رومیزی  در طرح ها و مدل های جدید و متنوع موجود در بازار با کیفیت مناسب و کاملا تضمینی در سایت دیبا مک

عرضه مستقیم جدیدترین مدل های رانر، رومیزی  از سایت دیبا مک 

شما مشتریان عزیز می توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر و مشاهده خصوصیات و ویژگی های آن از طریق سایت دیبا مک  در قسمت خرید 

رانر، رومیزی و با قیمت مناسب خریداری بفرمایید.

 

 

 

رومیزی شایلی مخمل زیبا با طرحی با وقار و رنگ های پخته و سنگین ، گویی اصالت بیشتری به دکوراسیون شما می بخشد و فضای پر ابهت و مجللی برای شما خلق می کند.

این رومیزی شیک به صورت پتینه و  قاب های داماس طراحی شده و برای میزها و مبلمان و دکوراسیونی به سبک مدرن و همینطور کلاسیک مناسب است و 6 رنگ بسیار زیبا دارد.

 

رومیزی

 

رانر مخمل زیبای پالیز با طراحی کارت پستالی ، بسیار خوش آب و رنگ و همه پسند هست و برای میزها و دکوراسیون سبک مدرن و همینطور سبک کلاسیک مناسبه.

این رانر مخمل مدرن و شیک ، بسیار شاد و جذابه و انرژی خوبی به فضای خونه ی پر مهر شما میده

 

رومیزی

 

 

این رومیزی مخمل سنتی زیبا با رنگ فیروزه ای خوش رنگ و نقوش اصیل ذهن ما رو می بره به دوردست ها .

رومیزی مخمل طرح سنتی و اصیل ترنج ، فضای خونه ی پر مهر شما رو سرشار از تمدن کهن ایرانی میکنه و به دکوراسیون زیبای شما اصالت می بخشه.

 

رومیزی


 

سوالات متداول

 

برای خرید رومیزی شیک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اندازه و شکل رومیزی

جنس رومیزی

 

رانر چیست؟

رانر پارچه‌ای باریک به ابعاد تقریباً 50 در 170 سانتیمتر است که معمولاً بر روی میز ناهارخوری به صورتی که درازای آن روی میز کشیده شود، قرار می­گیرد.رانر را هم می‌توان به صورت تکی و هم همراه با رومیزی بر روی میز پهن کرد

 

معروف‌ترین انواع پارچه رومیزی ناهارخوری چیست؟

پارچه لینن

پارچه نخی


 

موقعیت ما در تهران

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود