09126549496
مشاوره و پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ / پنجشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ / آدرس : بازار تهران 09126549496
 پرده

پرده

 

 

 

 

تیتر های مطالب این صفحه :

 

پرده

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از پرده ارائه دهیم کم و بیش چنین تعریفی به ذهنمان می­رسد. پرده یک محصول بافتی است که قابلیت نرمش پذیری داشته و حائلی است میان فضای داخلی خانه و فضای بیرون.بسیاری از پرده‌ها از جنس پارچه بوده که از آن­ها جهت جلوگیری از ورود پرتوهای آسیب‌زننده خورشید،جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به داخل خانه،ممانعت از خروج انرژی گرمایشی در فصل های سرد،استفاده می­شود.محل نصب پرده‌ها معمولاً در جلو پنجره‌ها است . امروزه پرده‌های مدرنی تولید می‌شود که امکان ورود نور را بدون جمع کردن کامل پرده برای شما فراهم می‌کنند.پرده از دیرباز تا کنون مورد استفاده مردم بوده است. شواهد نشان می­دهد که در شهر های باستانی روم و پمپی ایتالیا از پرده‌های ضخیم برای تقسیم کردن فضای اتاق‌ها استفاده می­شده است.امروزه نیز برای مجتمع های مسکونی و یا مکان های اداری نیاز به یک پوشش وجود دارد تا حریم شخصی ما را حفظ کند.

 

 

پرده

 

 

دلایل استفاده از پرده در منزل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ما از پرده در خانه‌هایمان استفاده می‌کنیم. در ادامه این مطلب تلاش می­کنیم تا به برخی از مهم‌ترین دلایل آن اشاره‌کنیم:

  • پرده علاوه بر خصوصیات کاربردی نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد جلوه ، حال و هوا و مود کلی  منزل ما دارند.پرده باعث دوچندان شدن زیبایی اتاق ما می­شود و به همین دلیل در طراحی دکوراسیون منزل از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده می­شود.

 

  • یکی از دغدغه‌های مهم ما در خانه‌هایمان این است که چه میزان نور را وارد فضای خانه خود کنیم. استفاده از پرده، به خصوص پرده‌های مدرن امروزی باعث می­شود که ما بتوانیم در هر ساعتی از روز میزان نور ورودی به داخل منزلمان را کنترل کنیم و از انرژی خورشید به اندازه‌ای که می­خواهیم بهرمند شویم.

 

  • امروزه مدل های مختلفی از پرده در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب هر یک از آن‌ها اندازه پوشش و حریم داخل خانه‌هایتان را مشخص کنید. پرده‌های شفاف، نیمه شفاف و ضخیم وجود دارد که با انتخاب هر یک از آن‌ها می‌توانید عایق و پوشش مناسبی برای حریم داخل منزل خود انتخاب کنید.البته پرده‌های شفاف از یک لایه آستری نیز برخوردارند که بایستی آن را پشت پرده شفاف نصب‌کرده و در زمان نیاز حریم منزل خود را بپوشانید.

 

  • انتخاب نوع و جنس پرده و پارچه آن با توجه به اینکه آن را برای چه فضایی می‌خواهید استفاده کنید، متفاوت است. مثلاً پرده اتاق نشیمن معمولاً بایستی از پارچه‌های ضخیم تر ( کرباس، مخمل) باشد و پرده‌های سبک تر( حریر و توری) برای اتاق‌خواب مناسب تر هستند.

 

  • یکی از عوامل ایجاد آرامش روانی و شادابی روحی هماهنگی و هارمونی میان اثاثیه منزل است. امروزه انواعی از پرده‌های کلاسیک و مدرن وجود دارد که هر کدام طرح‌ها و رنگ های مخصوص به خود را دارند و زمانی که در کنار دیگر اثاثیه منزل ما قرار می­گیرند، یک هماهنگی زیبا را بوجود آورده باعث ایجاد یک فضای لوکس، شیک و زیبا می­شوند.پس پرده در ایجاد یک دکوراسیون داخلی جذاب نقش اساسی دارد.

 

  • یکی دیگر از دلایل نصب پرده در منزل برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی به داخل منزل است. فرض کنید که اتاق شما پرده ندارد و پنجره‌ها نیز باز هستند. اگر طوفانی کوچک در بگیرد حجم زیادی از کثیفی و گرد و خاک وارد منزل ما می­شود اما وجود پرده به عنوان یک عایق محافظ در برابر ورود آلودگی عمل می­کند.

 

  • یکی از کاربرد های مهم پرده‌ها ،به خصوص پرده‌های ضخیم نقش آن‌ها در حفظ انرژی داخل و ممانعت از خروج آن از پنجره‌هاست. پرده‌های ضخیم در زمستان مانع خروج انرژی گرمایی شده و در تابستان سرمای داخل منزل را تا حدود زیادی حفظ می­کنند.

 

برای خواندن مطالب درمورد پرده اتاق خواب:

 

انواع پرده

  • پرده آستری: پارچه آستری جنسی ارزان‌قیمت با قابلیت شستشو است که از کتان یا الیاف پلاستیکی تشکیل شده . آستری را در زیر پرده‌های اصلی نصب می‌کنند که در حقیقت نقش یک محافظ در برابر تابش مستقیم نور خورشید را ایفا می‌کند.آستری‌ها را معمولاً بدون رنگ و طرح تولید می‌کنند تا باعث حفظ ظاهر پرده‌های توری یا حریر شود.

 

  • پرده رومن:این مدل از پرده از ظرافت و سادگی خاصی برخوردار است پرده رومن به شکل کرکره‌ای باز و بسته می‌شود. استفاده از پرده رومن برای مکان‌هایی که طراحی ساده‌ای داشته و تنها یک دست مبلمان در آنجا قرار دارد مناسب است.این نوع پرده‌ها از پارچه‌های بافت دار یا ساده ساخته می­شوند اما همچنین می‌توان به درخواست مشتری طرح راه‌راه نیز به آن‌ها افزود.یکی از ویژگی های آن این است که بدون آستری در زیر آن نصب می‌شوند.این نوع پرده که جزو پرده‌های مدرن محسوب می‌شود با مکانیسم باز و بسته شدن رولی شبیه به پرده‌های شید عمل می­کند.

 

  • پرده پیلی دار: مدل پیلی دار با بهره‌گیری از پرده‌های حریر به راحتی قابل‌اجرا است.پرده پیلی دار با هر شکلی از دکوراسیون قابل ست شدن است و جلوه‌ای خاص به محیط می‌بخشد.از این نوع پرده بیشتر برای فضاهایی که سقف کوتاهی دارند استفاده می‌شود چرا که باعث سقف اتاق عریض تر به نظر برسد.

 

  • پرده‌های والان دار: این مدل از پرده از محبوبیت زیادی برخوردار است. اگر قصد نصب پرده والان دار را دارید در نظر بگیرید که در صورتی که پرده زیرین شما ساده باشد لایه والان آن باید طرح دار بوده و برعکس اگر لایه زیرین طرح دار باشد باید از پرده‌ای طرح دار بر روی آن استفاده کرد.

 

  • پرده ترکیبی: این مدل از پرده از ترکیب دو طرح پرده ساده و طرح دار تشکیل شده است. در استفاده از این پرده بایستی حتماً به فضای کلی دکوراسیون توجه کرده و طرح و رنگ پرده را منطبق و هماهنگ با سایر اثاثیه انتخاب کنید.به پارچه‌ای که لایه رویی را تشکیل می‌دهد معمولاً دکور پرده نیز گفته می­شود.

 

  • پرده حاشیه‌دار: در این مدل پرده ، قسمت بالا و پایین پرده از حاشیه‌های تزئینی استفاده شده است.این پرده‌ها معمولاً برای آشپزخانه یا اتاق‌خواب استفاده می­شوند. پرده‌هایی با حاشیه تزئینی در بالا برای پنجره‌های بلند و حاشیه تزئینی پایین برای پنجره‌های کوتاه کاربرد دارند.

 

  • پرده شید رول: برای پنجره‌هایی که به داخل باز می‌شوند مناسب است.این مدل حالت بالارونده دارد و در زمان جمع شدن درون یک محفظه استوانه‌ای جمع می­شوند.

 

  • پرده‌کرکره‌ای: در این مدل پرده امکان کنترل اندازه نور ورودی ممکن است. این پرده از جمله بادوام‌ترین پرده‌ها نیز محسوب می‌شود تیغه‌های این نوع پرده از جنس چوب یا فلز است که امروزه نمونه‌های فلزی آن کمتر متداول است.

 

  • پرده زبرا: این نوع پرده که نوع پرده‌های بالا رونده است از دو لایه موازی که از جنس تور و پارچه هستند ساخته شده است.از این نوع پرده می‌توان برای کنترل میزان ورودی نور استفاده کرد و دلیل محبوبیت آن نیز همین مورد است.

 

  • پرده سلطنتی: این نوع پرده بیشتر برای سبک های کلاسیک دکوراسیون جذاب است. این مدل از چند لایه با جنس های مختلف ساخته شده است و ظاهری بسیار زیبا و شکیل به پذیرایی شما می‌بخشد.

 

  • پرده پانچ: این مدل از نمونه پرده‌های ساده است که در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می­گیرد.

 

 

پرده

 

 

انواع پارچه برای دوخت پرده

امروزه تنوع پارچه‌های پرده‌های بسیار زیاد شده است، از پرده شیک و طرح دار تا پرده‌های ساده و سبک همگی در دسترس عموم قرار دارند. هر کسی بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌تواند متناسب با دکوراسیون داخل منزل خود پارچه پرده مناسب خود را انتخاب کند.در ادامه این مطلب به معرفی انواع پارچه پرده خواهیم پرداخت:

  • پارچه حریر: این نوع پرده‌ها داری وزنی سبک و ظرافت بالایی هستند.از این نوع پارچه‌ها برای پرده‌هایی استفاده می­شود که بیشتر در مکان های نورگیر قرار دارند.پرده‌های حریر به دلیل ظریف بودن مقاومت چندانی در برابر نور خورشید ندارند، به همین دلیل است که اغلب از یک لایه آستر در زیر این نوع پرده استفاده می‌شود.

 

  • پارچه کتان و ساتن: این نوع پارچه­ها در عین ساده بودن طراحی دل‌نشین و گرمی دارند. پارچه‌های کتان و ساتن از دسته پارچه‌های ضخیم هستند که نور را به راحتی از خود عبور نمی­دهند به همین دلیل همرا یک لایه آستر نصب می­شوند.

 

  • پارچه پرده‌های مخملی و ابریشمی: از این نوع پارچه‌ها برای اتاق های رسمی تر ، سالن پذیرایی و نشیمن استفاده می­شود.

 

  • پارچه دانتل: این نوع پارچه از محبوب‌ترین پارچه‌های پرده‌ای هست که با طراحی خاصش مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.این نوع پارچه از ظاهری بسیار شیک و زیبا برخوردار است یک انتخاب خوب برای اتاق نشیمن و پذیرایی محسوب می‌شود.

 

برای خواندن مطالب درمورد پرده زبرا:

 

برای تماشای ویدیو زیر فیلترشکن خود را روشن کنید.

نکات مهم در انتخاب پرده مناسب

نکاتی که باید در انتخاب پرده مناسب مد نظر قرارداد به شرح زیر است:

  • جنس پرده: جنس پرده را بایستی بر اساس دکوراسیون داخلی خود و اندازه روشنی و تاریکی فضایتان انتخاب کنید.مدل­های ضخم پرده ( مخمل و کتان) اجازه ورود نور را به داخل نمی‌دهد  و فضا را تاریک می­کنند اما پارچه‌های ظریف تر (حریر و توری) علاوه بر ایجاد روشنایی در محیط خانه‌تان، بسیار زیبا و شکیل نیز هستند.
  • رنگ پرده: انتخاب رنگ پرده همیشه به سلیقه شما بستگی دارد اما بهتر است که رنگ پرده‌تان با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد.شما می­توانید از المان‌هایی چون رنگ مبلمان،رنگ کاغذدیواری، رنگ کف پوش و... برای انتخاب رنگ پرده تأثیر بگیرید.

 

  • مدل صحیح: در بسیاری از وب‌سایت های طراحی و دکوراسیون داخلی گفته‌شده که مدل پرده‌تان را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید.اگر دکوراسیون مدرن دارید بایستی از پرده‌های ساده و کم نقش تر استفاده کرده و اگر مدل کلاسیک دارید بایستی از پرده‌های مجلل و کلاسیک و والان دار بهره ببرید.

 

  • طرح پارچه: این عنصر نیز (طرح و بافت پارچه) نسبت مستقیمی با دکوراسیون داخلی شما دارد و با توجه به طرح کلی دکوراسیون و رنگ های غالب می‌توانید مدل و بافت مناسبی را خریداری کنید تا با بقیه اثاثیه سِت شده و محیطی شیک و جذاب را بوجود آورد.

 

  • اندازه پرده: ارتفاع و عرض پرده در نمای کلی منزل شما تأثیر چشم گیری دارد.معمولاً اگر ارتفاع پرده تا کف برسد و روی آن مماس شود و همین طور عرض آن از هر طرف چندین سانت بزرگتر باشد علاوه بر عریض تر نشان دادن فضای خانه‌تان جلوه‌ای شیک و بی‌نظیر به فضا می‌بخشد.

 

 

پرده

 

 

 

 

انتخاب پرده مناسب برای هر اتاق

انتخاب پرده برای هر یک از اتاق‌ها( نشیمن-پذیرایی- اتاق‌خواب- حمام – آشپزخانه) موضوعی بسیار مهم است و شما باید بر اساس موقعیت مکانی اتاق‌ها اقدام به نصب پرده مناسب آن بخش از خانه کنید. در زیر به هر یک از مکان‌ها و پرده‌های مناسب برای آن‌ها می‌پردازیم:

  • اتاق‌خواب: از آنجایی که اتاق‌خواب در ضلع جنوبی خانه تعبیه شده است. بهتر است پیش از اقدام به خرید پرده برای اتاق‌خواب از وضعیت نورگیری آن مطلع شوید. اگر تمایل دارید که اتاق‌خواب شما نور کمتری بگیرد باید از پرده ضخیم تر و اگر می‌خواهید از حداکثر نور استفاده کنید، بایستی پرده‌های نازک حریری و یا توری نصب کنید.

 

  • اتاق پذیرایی: انتخاب پرده برای این مکان بسیار حساس است. شما باید با توجه دکوراسیون منزل خود و مکان قرارگیری تلویزیون اقدام به انتخاب یک پرده مناسب کنید.بدانید ک تابش مستقیم نور آفتاب بر روی تلویزیون علاوه بر صدمه رساندن به آن در طولانی مدت باعث کمتر شدن کیفیت نمایش تصویر می­شود.

 

  • پرده آشپزخانه: از مهم‌ترین نکات در انتخاب پرده آشپزخانه تناسب طرح و رنگ آن با دیگر وسایل موجود در آشپزخانه و همین طور سادگی آن است. برای آشپزخانه باید پرده­ای انتخاب کرد که علاوه بر حفظ حریم خصوصی شما به اندازه کافی نور را وارد محیط آشپزخانه بکند.

 

  • پرده حمام: مهم‌ترین اولویت انتخاب پرده حمام عایق بودن آن و توانایی آن در حفظ حریم خصوصی ما است.از آنجایی که در حمام رطوبت بالایی وجود دارد جنس پارچه پرده حمام باید مقاومت لازم را در برابر رطوبت داشته باشد.

 

نکات ضروری در نصب پرده

روش نصب پرده یکی از نکاتی است که به اندازه انتخاب نوع پارچه آن اهمیت دارد. اگر بتوانیم پرده‌های خانه‌مان را درست نصب کنیم قادر خواهیم بود که نقص های احتمالی پنجره را بپوشانیم و درعین‌حال فضای خانه را بزرگ تر جلوه دهیم.در ادامه این مبحث به چند نکته مهم در رابطه با چگونگی نصب پرده اشاره می­کنیم:

  • انتخاب طول مناسب برای پرده: بهترین جایی که می­توانیم میله یا چوب پرده را نصب کنیم سقف است.وقتی می‌خواهیم طول پرده را اندازه بگیریم باید توجه داشته باشیم که پرده تا روی زمین امتداد پیدا کند.این عمل باعث بزرگ‌تر جلوه کردن فضای اتاقمان می­شود.

 

  • روش نصب دیوار به دیوار پرده: در این روش معمولاً از پرده‌های نازک و بلند استفاده می‌شود انتخاب رنگ مناسب نیز می‌تواند در حال و هوای کلی اتاق تأثیر بگذارد. مثلاً وقتی رنگ سفید را انتخاب می­کنیم،بازتاب نور بیشتر می­شود و فضای خانه روشن تر به نظر می­رسد.در استفاده از رنگ های تیره بایستی سایر وسایلتان رنگ روشن و شفاف داشته باشند تا هماهنگی و بالانس در دکوراسیون شما حفظ شود.

 

  • روش نصب کردن یکسره: این روش به معنای استفاده از یک پرده بلند و بزرگ یکسره یا استفاده از چند پرده یکسان در کنار هم است.در این روش نصب بهتر است از پارچه‌های لطیف و قابل‌انعطاف استفاده کرد.

 

  • روش نصب درون قاب پنجره: این روش از نصب برای فضاهای کوچک بسیار کارایی دارد، به این خاطر که پرده حالت آویزان بودن پیدا نمی‌کنند و به شکل کرکره‌ای باز و بسته می­شوند.در سبک مدرن از این روش نصب زیاد استفاده می­شود.

 

  • نصب پرده‌های دوتایی: در این روش نصب از دو پرده در هر دو سمت میله پرده استفاده می­شود.از این روش نصب می­توان برای پرده‌های دو پنجره‌ای که در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند فقط با نصب یک میله پرده استفاده کرد.

 

  • روش نصب کتیبه: کتیبه به قاب‌هایی گفته می­شود که در بالای پنجره‌ها قرار می­گیرند و پرده درون آن‌ها آویزان می­شود.نصب کتیبه می­تواند نمایی زیبا و مجلل به خانه شما ببخشد.

 

 

 

پرده

 


بیشترین سوالات سرچ شده در گوگل 

  1. پارچه پرده چیست؟
    رایج ترین انواع پارچه های پرده پنبه، ابریشم، کتان، پلی استر، مخمل، اکریلیک، ابریشم مصنوعی، پارچه ابریشمی، توری و ویل می باشد.


    2.آیا پرده لازم است؟
    پاسخ این است که اتاق آن را نمی خواهد یا به آن نیاز دارد. ... وقتی اتاق آن را تضمین نمی کند. با گفتن همه اینها، این خانه شماست، فضای شماست و باید حال و هوای شما باشد. اگر پرده ها مورد علاقه شما نیستند، به هیچ وجه آنها را آویزان نکنید.

    3.آیا پرده مبلمان است؟
    مبلمان نرم به مواردی گفته می شود که از پارچه مانند پرده، کوسن و روکش صندلی ساخته شده اند که در تزئین اتاق ها استفاده می شود. ... به موادی مانند فرش، زیرانداز و روکش کوسن نیز به عنوان مبلمان نرم اطلاق می شود.


چگونه می‌توان پرده‌ها را اندازه‌گیری کرد؟

برای اندازه‌گیری پرده باید یک متر دقیق داشته باشید.

  1. روش اول اندازه‌گیری پرده به این صورت است که ابتدا قاب پنجره را اندازه می­گیریم و به طول و عرض آن از هر سمت 10 سانتی متر اضافه می‌کنیم.این روش صرفاً برای پوشاندن پرده است و هیچ‌گونه جلوه زیبایی به محیط اتاق شما نمی­دهد.
  2. در روش دوم اندازه‌گیری اندازه را از سقف گرفته و تا 30 سانتیمتر مانده به کف اندازه می­گیریم.همان طور که در قبل هم بدان اشاره کردیم اگر می‌خواهیم که پرده جلوه زیباتری به منزل ما بدهد بایستی محیط بیشتری از دیوار را با پرده بپوشانیم.روش دوم اندازه‌گیری همچنین جهت بزرگ­تر دیده شدن اتاق بسیار مناسب است.

 

نقش پرده در طراحی داخلی

همان طور که می­دانید نقش پرده در دکوراسیون داخلی منزل ما ایرانی‌ها بسیار پر رنگ است. همچنان که مبلمان، سرویس خواب و... در کنار سایر اثاثیه دکوری نقش بسیار زیادی در زیباسازی فضای منزل ما دارند، پرده نیز از همین اهمیت بالا برخوردار است.می‌توان گفت که استفاده از پرده برای رسیدن به مدل دکوراسیونی که در نظر داریم خیلی بااهمیت است.به همین دلیل بایستی از پرده‌هایی استفاده کنید که با تم کلی و رنگ غالب فضای خانه ما هماهنگ باشد.برای مثال استفاده از یک پرده چهل تکه به هیچ‌وجه گزینه مناسبی برای یک دیزاین سلطنتی نیست یا استفاده از پرده‌های زبرا ی پانچی برای دکوراسیونی همه اجزا آن کلاسیک و مجلل هستند استفاده نمی­شود. از طرفی اگر ما از پرده‌های چند لایه سلطنتی برای دکوراسیون کلاسیک استفاده کنیم و رنگ آن را نیز با کلیت اثاثیه ترکیب کنیم صاحب دکوراسیونی فوق‌العاده خواهیم بود که در این میان پرده‌ها درخشش زیادی می­کنند.

 

 

پرده

 

راهنمای خرید پرده

پیش از خرید یک پرده باید به چند نکته توجه کنید. در اینجا برای جلوگیری از مطول شدن مطلب به صورت فهرست‌وار به این موارد اشاره می‌کنیم. مواردی که در مباحث قبلی به شکل مفصل به آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • انتخاب پارچه مورد نظر
  • انتخاب رنگ و کنتراست پرده
  • انتخاب مدل و سبک به خصوص پرده
  • انتخاب اندازه پرده

 

خرید اینترنتی پرده

جهت خرید اینترنتی پرده شما می‌توانید با سر زدن به وبسایت  فروشندگان و عرضه‌کنندگان بزرگ محصولات دکوراسیون داخلی و پرده فروشی‌ها از میان انواع و اقسام مدل ها، رنگ‌ها و اشکال مدل مورد نظر خود را یافته و آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. لازم به ذکر است با خرید اینترنتی پرده، شما نمی‌توانید جنس ، رنگ و بافت پرده را به صورت مستقیم و واقعی مشاهده کنید، به همین دلیل خرید اجناسی مثل پرده مانند تلویزیون یا گوشی موبایل نیست که بر اساس مدل خریداری کنید و از خرید خود مطمئن باشید.برای خرید محصولی چون پرده لازم است که شما از نزدیک جنس  و رنگ آن را ببیند و بعد از اطمینان از انتخاب خود، خرید را انجام دهید. البته هستند فروشگاه‌هایی که پس از آنکه پارچه مورد نظر خود را انتخاب کردید، برای شما تکیه از آن به عنوان نمونه ارسال کنند تا شما از نزدیک جنس و بافت و رنگ پرده خود را رویت کنید.

 

درباره سایت

وبسایت دیبامک با نشانی dibamak.com محیطی است برای ارائه جالب‌ترین و به‌روزترین طرح‌ها و رنگ های دکوراسیون منزل از جمله: پرده، کوسن، رومبلی، رو میری، پاف و... این وب سایت شعار خود را بازگرداندن طراوت به خانه گذاشته است. انواع طرح و رنگ های زیبا و چشم‌نواز، شاد و با روح در محصولاتی که به فروش می‌رساند نشان‌دهنده دغدغه بنیان‌گذاران این سایت در مورد تغییر بنیادی در فضای بی‌روح خانه‌های ماست. بد نیست که یک بار به این وب سایت سرزده و محصولات و کالاهای آن را ببینید.

 

خرید پرده در تهران 

علاوه بر جنبه های زیبایی شناختی، پرده ها سلیقه و علاقه شما را نیز به اطرافیان نشان می دهند.درواقع پرده ها و رنگ ها و طرح های آنها روحیه و حال و هوای خاص شما را به بیننده نشان می دهد.

به همین دلیل باید تلاش کنید که نهایت سلیقه تان را در انتخاب نوع پرده خانه خود به خرج دهید. سایت دیبا مک  ، یکی از باتجربه ترین در این صنف به شما میگوید برای خرید پرده اتاق  نیازی نیست متحمل هزینه گزافی شوید. کافی است به نکات توجه کنید و مقرون به صرفه ترین خرید را از بهترین سایت پرده فروشی تهران تجربه کنید.

 


این پرده تور طرح پتینه داماس شایلی زیبا با طرحی با وقار و رنگ های پخته و سنگین ، گویی اصالت بیشتری به دکوراسیون شما می بخشد و فضای پر ابهت و مجللی برای شما خلق می کند.

این پرده ی شیک به صورت پتینه و  قاب های داماس طراحی شده و برای پرده پذیرایی و پرده اتاق خواب و  دکوراسیونی به سبک مدرن و کلاسیک مناسب است و 6 رنگ بسیار زیبا دارد.
طراحی این پرده تور زیبا به صورت طِیف است . یعنی طرح از پایین پرده به صورت پر رنگ شروع شده و تا ارتفاع 2.5 متری کمرنگ و سپس محو می شود.

 

پرده

 



طراحی این پرده ی مخمل زیبا و مدرن ، لطافت ، سرسبزی و عطر دل انگیز گیاهان جنگل را تداعی می کند. برگ هایی که قطرات باران از آن ها می چکد، طراوتی بی انتها را به خونه ی گرم و صمیمی شما میاره.
این  پرده مخمل طرح هاوایی  شیک و مدرن عطر طبیعت رو به دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق خواب شما اضافه می کنه.
شما می تونید برای زیباتر شدن دکوراسیون خونه ی پر مهرتون، برای زیر دکور همین طرح پرده مخمل ، از پرده تور و حریر همین طرح استفاده کنید.

 

 

 

 


سوالات متداول

 

پرده چیست؟

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از پرده ارائه دهیم کم و بیش چنین تعریفی به ذهنمان می­رسد. پرده یک محصول بافتی است که قابلیت نرمش پذیری داشته و حائلی است میان فضای داخلی خانه و فضای بیرون

 

دلایل استفاده از پرده در منزل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ما از پرده در خانه‌هایمان استفاده می‌کنیم. در ادامه این مطلب تلاش می­کنیم تا به برخی از مهم‌ترین دلایل آن اشاره‌کنیم:

  • پرده علاوه بر خصوصیات کاربردی نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد جلوه ، حال و هوا و مود کلی  منزل ما دارند.پرده باعث دوچندان شدن زیبایی اتاق ما می­شود و به همین دلیل در طراحی دکوراسیون منزل از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده می­شود.
  • یکی از دغدغه‌های مهم ما در خانه‌هایمان این است که چه میزان نور را وارد فضای خانه خود کنیم. استفاده از پرده، به خصوص پرده‌های مدرن امروزی باعث می­شود که ما بتوانیم در هر ساعتی از روز میزان نور ورودی به داخل منزلمان را کنترل کنیم و از انرژی خورشید به اندازه‌ای که می­خواهیم بهرمند شویم.

 

نکات مهم در انتخاب پرده مناسب

نکاتی که باید در انتخاب پرده مناسب مد نظر قرارداد به شرح زیر است:

  • جنس پرده: جنس پرده را بایستی بر اساس دکوراسیون داخلی خود و اندازه روشنی و تاریکی فضایتان انتخاب کنید.مدل­های ضخم پرده ( مخمل و کتان) اجازه ورود نور را به داخل نمی‌دهد  و فضا را تاریک می­کنند اما پارچه‌های ظریف تر (حریر و توری) علاوه بر ایجاد روشنایی در محیط خانه‌تان، بسیار زیبا و شکیل نیز هستند.
  • رنگ پرده: انتخاب رنگ پرده همیشه به سلیقه شما بستگی دارد اما بهتر است که رنگ پرده‌تان با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد.شما می­توانید از المان‌هایی چون رنگ مبلمان،رنگ کاغذدیواری، رنگ کف پوش و... برای انتخاب رنگ پرده تأثیر بگیرید.

 


 

موقعیت ما در تهران

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود