09126549496
مشاوره و پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ / پنجشنبه: ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ / آدرس : بازار تهران 09126549496
کوسن مبل

کوسن مبل

 

تیترهای مطالب این صفحه:

 

 

کوسن چیست؟

وجود کوسن در هر خانه‌ای نشانگر سلیقه و نوع نگاه صاحب‌خانه به دکوراسیون داخلی است.وجود کوسن ها به خانه­ای عمق و بعد می­بخشد و باعث زیبایی بیشتر خانه‌ها می‌گردد.امروزه کوسن ها را در هر خانه‌ای می­توان مشاهده کرد.این کالا دارای رنگ‌ها و طرح های متنوع و بسیار زیبایی است و برای بالا بردن جذابیت و زیبایی منزل بر روی مبل راحتی و در اتاق‌خواب بر روی تخت قرار می‌گیرد. کوسن ها به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل ، زیر دستی و راحت تر قرار گرفتن اعضای بدن استفاده می­شود.کوسن ها در انواع مختلفی تولید می­شوند: گرد، مربعی،به شکل پشتی،بالشتی،منگوله دار ،ترکه­ای،تخت، و... این کالا در رنگ‌ها و طرح های متنوع مثل طراحی سنتی، فانتزی، سه بعدی، تولید می‌شوند.

 

 

راهنمای انتخاب کوسن

برای یک خرید درست و مطمئن در اینجا به شما 5 گام اصلی در انتخاب کوسن را می‌آموزیم تا بتوانید محصولی هایی شیک، جذاب، کاربردی و زیبا برای خانه خود خریداری کنید.

  • رنگ کوسن بایستی با توجه به رنگ سایر اثاثیه و دکوراسیون منزل شما انتخاب شود: کوسن ها شباهت زیادی به تابلوهای دکوری دارند و با انتخاب درست رنگ آن‌ها می‌توانید طرح و رنگ زیبایی را وارد دکوراسیون منزل خود کنید.به یاد داشته باشید که هرگز رنگ و بافتی مشابه مبل خود نخرید و همیشه یک پرده تفاوت رنگی در کوسن های شما نسبت به مبلمان تان وجود داشته باشد. به این دلیل که اغلب مبلمان های خانه ما ایرانی از رنگ‌های خنثی تشکیل‌شده و انتخاب کوسن به همان رنگ باعث ایجاد جلوه‌ای یکنواخت و خنثی در رنگ‌بندی منزلمان خواهد شد.

 

  • طرحی که برای کوسن های خود انتخاب می‌کنید با توجه به سبک دکوراسیون منزل­تان انتخاب شود: سبک طراحی مبلمان در انتخاب طرح کوسن بسیار بااهمیت است.مثلاً اگر سبک مبلمان شما کلاسیک باشد بایستی سراغ طرح های گل‌دار،بته‌جقه ای و طرح‌هایی از این دست بروید تا هماهنگی و انسجام ایجاد کنید.در مورد مبلمان های مدرن پیشنهاد می­شود که سراغ کوسن هایی با طرح های هندسی ساده و پتینه­دار بروید. لازم نیست که همه کوسن های شما طرح دار باشند شما می‌توانید از کوسن های ساده در پشت و کوسن های طرح دار را در جلو قرار دهید.

 

  • سایز و اندازه کوسن هایتان را با توجه به اندازه مبلمان انتخاب کنید: سایز کوسن ها باید متناسب با اندازه مبلمان شما انتخاب شود. در واقع کوسن ها نه آن قدر کوچک باشند که بر روی مبل شما گم شوند و نه آن قدر بزرگ که جایی برای نشستن باقی نگذارند.اغلب کوسن ها به شکل مربعی تولید می‌شوند اما مدل های دیگر نیز( دایره‌ای، مستطیلی، بالشتکی..) نیز موارد استفاده فراوانی دارند.برای اینکه بتوانید دیزاین زیبایی را از کوسن‌هایی با شکل های متفاوت بسازید باید به تقارن آن‌ها بر روی مبلمانتان دقت کنید. اما برای مبل های تک نفره پیشنهاد می­شود که از کوسن های مربعی استفاده کنید.

 

  • تعداد کوسن باید با توجه به فضای خودمانی یا رسمی تعیین شود: هرگز مبلمان  خود را از کوسن های زیاد پر نکنید، به این دلیل که مبلمان کارایی خود را در نشستن راحت و بی‌دغدغه از دست می­دهد.برای فضاهای رسمی توصیه می­شود که از کوسن ها، در تعداد زوج استفاده کرده و آن‌ها را به صورت قرینه بر روی مبلمان بچینید.ولی برای فضاهای خودمانی و غیررسمی نیازی به چیدمان قرینه‌ای نیست و خودتان باسلیقه خود می­توانید تعداد آن­ها را انتخاب کنید.به خاطر داشته باشید که در چیدمان کوسن ها بهتر است کوسن های بزرگ‌تر در پشت و کوسن های کوچک تر در جلو قرار بگیرند.

 

    • در انتخاب پارچه‌های کوسن حساس باشید و از جنس مرغوب و نرم استفاده کنید: کوسن ها در هنگام استفاده با بدن شما تماس دارند بنابراین باید جنس آن‌ها زبر و خشن نباشد.به همین دلیل استفاده از پارچه‌هایی با الیاف طبیعی مثل پنبه یا کتان از بهترین گزینه‌هاست.در حقیقت این نوع پارچه‌ها نرم و بدون حساسیت بوده و به پوست دست و صورت شما آسیب نمی‌رساند.

 

 

برای خواندن مطالب درمورد پرده:

 

 

Sofa cushion

 

 

انواع کوسن بر اساس شکل و طرح و جنس

این روزها دیگر کوسن ها به کالاهایی جدایی‌ناپذیر از ست مبلمان نشیمن، پذیرایی و تخت خواب تبدیل‌شده‌اند و همچون دیگر وسایل دارای تنوع و کاربردهای متفاوتی هستند.با پیشرفت هنر و صنعت شما قدرت انتخاب بالایی در بی‌نهایت طرح‌ها و مدل های کوسن دارید. روکش کوسن ها از بی‌نهایت بافت ، پارچه‌های متفاوت،رنگ و طرح ترکیبی تشکیل شده است و شما می‌توانید از میان همه آن‌ها دست به انتخاب بزنید.مهم‌ترین نکته‌هایی که در انتخاب کوسن مناسب باید در نظر بگیرید ابعاد و نوع طراحی مبلمان ، تعداد، طرح، جنس و رنگ کوسن است.در ادامه این مطلب با انواع کوسن آشنا می‌شویم تا بتوانیم انتخاب راحت تری از میان این همه طرح، مدل و رنگ داشته باشیم.

  • کوسن های گرد، استوانه‌ای،مربعی و مستطیلی: کوسن های مبلی نشانگر سلیقه صاحب‌خانه هستند پس در انتخاب ظاهر کوسن ها دقت داشته باشید.برخی از کوسن ها ظاهرشان مکعبی شکل است و عنوان پشتی عمل می­کنند.هنگامی که مبلمان شما نشیمن گاه محکم و پشتی سفتی دارد، کوسن های مربعی بهترین گزینه برای استفاده هستند.اما کوسن های استوانه­ای و مستطیلی جهت قرارگیری در وسط مبل چندنفره ساخته‌شده‌اند. کوسن های گرد نیز با وجود اینکه امروزه دیگر استفاده چندانی ندارند اما به عنوان جزئی جدایی نشدنی از چیدمان مبل های سنتی و کلاسیک محسوب می­شوند.

 

  • انتخاب کوسن بر اساس رنگ: کوسن در واقع به عنوان ابزاری برای تکمیل فرآیند زینت بخشی به منازل کاربرد دارد. نقش کوسن ها در ایجاد یک دکوراسیون جذاب و دل‌نشین علیرغم جزئی بودن آن بسیار زیاد است.برای انتخاب طرح و رنگ کوسن ها بایستی به چند نکته توجه کنید: 1.برای مبلمان هایی با رنگ خنثی یا تک رنگ انتخاب کوسن هایی با رنگ شاد و طرح های هندسی بهترین انتخاب است.2.اگر مبلی بزرگ و شلوغ دارید یا اینکه رنگ آن بسیار تند است بهترین انتخاب این است که کوسن های تک رنگ با تنالیته خنثی انتخاب کنید تا تعادل را در فضای شلوغ نشیمن برقرار کنید.شما همچنین می‌توانید کوسن ها را با رنگ پرده و یا رنگ‌های ثانویه در فرشتان ست کنید یا اینکه هارمونی را با ایجاد تناسب در رنگ و فرم کوسن ها و چند مورد از اکسسوری خانه‌تان بوجود آورید.

 

  • انتخاب کوسن بر اساس فصل: کوسن ها به عنوان یک گزینه فوق‌العاده در ایجاد تغییر فضای منزلتان در هر چهار فصل عمل می­کنند. احتیاجی به هزینه زیاد نیست. شما می­توانید تنها با هزینه 100 هزار تومانی استایل منزل خود را با استفاده از کوسن های رنگین و فرم های استثنایی آن ، تغییر دهید.کاورهای کوسن تابستانی عموماً دارای طرح های بزرگ با گل و برگ و رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز هستند.و کاور های کوسن زمستانی عموماً از جنس بافتنی یا مکرو ، خز و پشم و در رنگ‌هایی مثل زرد و نارنجی و قرمز هستند.

 

  • تعداد کوسن های مبلمان: شما می‌توانید تعداد زیادی کوسن را بر اساس اندازه مبلمان خود به صورت پشت سر هم بر روی مبلمان خود بچینید یا می­توانید آن‌ها را به شکل دوتایی در دو سمت مبل قرار دهید.در فصل های سرد سال می­توانید علاوه بر کوسن ها از شال و پتوی مبلمان نیز استفاده کرده و جلوه‌ای مدرن به مبلمان خود ببخشید. تعداد کوسن ها می‌تواند محدود باشد اما با یک چیدمان خوش‌ذوق جلوه بسیار زیبا و جذابی به منزل شما بدهد. عموماً گفته می­شود که استفاده از کوسن های زیاد نتیجه کار را چندان خوب از آب در نخواهد آورد. پس به یاد داشته باشید که از چه مدل و رنگی استفاده می­کنید تا تعداد درست آن را پیدا کنید.

 

  • کوسن های سنتی ایرانی: این نوع کوسن ها دارای کاور هایی از طرح های اسلیمی و سنتی ایرانی هستند که محبوبیت بسیاری نیز پیدا کرده­اند.این نوع کوسن ها برای فضاهای مینی مال و آرام کارایی بسیاری دارند که باهدف ایجاد روح ایرانی در منزل استفاده می‌شوند.این نوع کوسن ها به دلیل تنوع رنگی و طرح های پر نقش و نگار در کنار مبل های ساده با رنگ خنثی انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای هستند.

 

  • کوسن مبل های کلاسیک:کوسن هایی که با پولک گلدوزی شده یا بر روی کاور آن‌ها طرح های زیبای کلاسیک کار شده است انتخابی بسیار مناسب برای سبک های کلاسیک دکوراسیون داخلی هستند. در این مدل کوسن ها از طرح های چستر و سلطنتی بر روی پارچه‌های چرمی و مخملی استفاده می­شود. این مدل کوسن ها دارای طرحی گرد با رنگ‌های شفاف مثل طلایی و بژ هستند.

 

  • کوسن های فانتزی: این روزها بالشتک های فانتزی چنان محبوبیتی پیداکرده‌اند که می‌توانید تقریباً هر شکلی که در نظر دارید را به آسانی تهیه کنید.ظاهر این مدل کوسن ها بسیار جالب است اما بهتر است که از تعداد کمی استفاده کنید تا فضای دکوراتیو را از بین نبرد.

 

Sofa cushion

 

 

مدل های مختلف کوسن برای انواع مبل

کوسن ها دارای انواع مدل و طرح های جالبی هستند که باعث زیباتر شدن فضای دکوراتیو منزل می­شوند. این کوسن ها در رنگ‌های شاد و طرح های زیبا می‌توانند به منزل شما عمق بیشتری بخشیده و رنگ و لعاب دکوراسیون منزلتان را بیشتر کنند.کوسن ها دارای انواع گوناگونی هستند که در اینجا به مهم‌ترینشان اشاره می­کنیم:

  • کوسن لبه تیز: این نوع کوسن ها از ساده‌ترین و محبوب­ترین مدل­ها هستند. این مدل معمولاً از پارچه‌های مخملی و ساده ساخته می‌شود.کوسن­های لبه تیز برای مبلمان های مدرن و کلاسیک به یک اندازه مناسب هستند.

 

  • کوسن های بالشتکی یا سوسیسی: این مدل هم یکی دیگر از نمونه‌های پر طرفدار است و ساختار آن استوانه‌ای شکل است و دو طرف مبل قرار می­گیرد.این نوع کوسن می‌تواند از دو نوع پارچه دوخته شود و عموماً برای مبلمان های سلطنتی گزینه‌ای بسیار مناسب هست.

 

  • کوسن گرد: این مدل کوسن ها را می­توان جزو کوسن­های فانتزی دانست که برای انواع مبلمان و سبک های مختلف دکوراسیون منزل مناسب هستند.کوسن های گرد دارای طرح های مختلفی هست که ترکیب آن با کوسن های بالشتی نمای بسیار جذابی بوجود می‌آورد.

 

  • کوسن های منگوله‌دار: این مدل کوسن ها از مدل های جدیدی است که باعث می‌شود دکوراسیون منزل شما بسیار جذاب به نظر برسد.مدل منگوله­دار در چهار گوشه‌اش منگوله آویزان است و چیزی منحصربه‌فرد و بسیار جذاب است.

 

  • کوسن­های لبه پارچه‌ای: کوسن های لبه پارچه‌ای مدل دیگری از کوسن های منگوله دارد می­باشد که کاربردشان بیشتر در اتاق‌خواب و برای تخت است.تنها تفاوتش با کوسن منگوله‌دار این است که بجای استفاده از منگوله در لبه آن‌ها از پارچه استفاده شده است.ظاهر بسیار شیک و زیبای این مدل باعث شده که طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

 

  • کوسن های پولکی: این مدل از کوسن جزو جدیدترین و مدرن‌ترین نوع کوسن است که دارای طرح های فانتزی جالبی می‌باشد.این مدل هم برای دکوراسیون مدرن و هم دکوراسیون فانتزی کاربرد دارد و خانه شما را به مکانی جذاب و زیبا تبدیل می­کند.

 

  • کوسن های مکعبی: شکل آن‌ها شبیه به مکعب است که از چهار تکه پارچه و دو کف برای اتصال آن­ها شکل گرفته است.اندازه آن کاملاً بستگی به شرایط مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.اگر خانه‌تان دکور فانتزی داشته باشد شما می‌توانید یک رنگ مشخص برای تکه پارچه انتخاب کنید.

 

  • کوسن ترکه‌ای: این مدل بیشتر شبیه به کوسن هایی با لبه تیز هستند اما اساس آن به همان شکل است.این نوع کوسن ها در لبه‌های خود دارای ریسمان های ضخیمی هستند.

 

  • کوسن پشتی : این مدل تفاوت چشم کیری با مدل های دیگر دارد و بیشتر شبیه به پشتی است . اگر از مدل های بزرگ‌تر آن در خانه خود استفاده کنید چندان تفاوتی با یک پشتی معمولی ندارد فقط کمی نرم تر، راحت تر و از لحاظ ظاهری جذاب تر است. از این مدل کوسن در جاهای مختلف خانه می‌توان استفاده کرد و برای یک استراحت طولانی و یا مطالعه کتاب بسیار کارا و جذاب است.

 

  • کوسن تخت: از این مدل کوسن برای تزیین کردن تخت و کاناپه‌ها استفاده می‌شود عرض این مدل کوسن به نسبت دیگر مدل ها کمتر است و به همین دلیل گذینه مناسبی برای قرار گیری بر روی کاناپه و تخت است.

 

https://www.dibamak.com/uploads/Sofa cushion-dibamak (3).jpg

 

 

کوسن ایده‌آل هر مبل

این موضوع که چه نوع کوسنی برای چه چیدمانی مناسب است کاملاً به این بستگی دارد که سبک دکوراسیون داخلی ما چگونه باشد.مثلاً اگر دکوراسیون منزل ما به سبک سنتی باشد،بکار بردن کوسن های زر دوز و یا گلدوزی انتخاب بسیار مناسبی است.درحالی‌که اگر دکوراسیونی مدرن داشته باشیم استفاده از کوسن های ساده و فانتزی گزینه بهتری برای انتخاب است.قطعاً برای خانه‌هایی که دکوراسیون لوکس دارند بهترین نوع چیدمان استفاده از کوسن های طلایی و شال مبل پشمی است. در ادامه این مطلب به بهترین مدل های ست برای کوسن و مبلمان اشاره خواهیم کرد تا بتوانید مطابق باسلیقه و چیدمان منزلتان کوسن مناسب آن را نیز بیابید.

  • کوسن هایی با رنگ متضاد از مبلمان: نکته اولی که باید بدانید این است که رنگ‌ها را در دکوراسیون خود محدود نکنید.هیچ مشکلی وجود ندارد که شما بخواهید از کوسن هایی با رنگ متضاد از مبلمان خود دیزاینتان را کامل کنید.این کار باعث زیباتر شدن فضای منزل شما می­شود. مثلاً انتخاب کوسن هایی با طرح راه‌راه و ساده آبی تیره و آبی روشن می‌تواند در کنار مبلمانی به رنگ کرم قرار گیرد. باید یاد بگیرید که بدون ترس از رنگ­ها استفاده کنید.

 

  • ست کردن کوسن رنگی با مبل خنثی: مبلمان هایی که رنگ خنثی دارند دست شما را برای انتخاب رنگ کوسن باز می­گذارند.در این مورد شما می­توانید از کوسن های رنگی باهر جنسی از پارچه بهره ببرید.مثلاً اگر مبل شما به رنگ خاکستری باشد می­توانید از کوسن­های ساده یا پشمی استفاده کنید.این خود می‌تواند بهترین گزینه برای علاقمندان به دکوراسیون داخلی باشد.

 

  • چه کوسنی را با مبل زرد ست کنیم:  مبل‌هایی که رنگ روشن دارند می‌توانند در کنار کوسن هایی با تنالیته رنگ‌های شاد قرار بگیرند.در این مورد استفاده از کوسن هایی با رنگ‌های صورتی، سفید، صدفی،قرمز و تنالیته های مشابه بسیار مناسب است.

 

  • استفاده از کوسن های رنگی برای دکوراسیون رنگی: استفاده از کوسن های رنگی برای کسانی که علاقه زیادی به رنگ‌ها دارند بسیار انتخاب مناسبی می­تواند باشد. به این شرط که تنوع رنگی را در قالب یک هم نوایی و هارمونی قرار دهید.

 

  • برای مبل های راه‌راه چه کوسنی مناسب است: اگر مبل های راه‌راه دارید پیشنهاد می‌کنیم که از کوسن های رنگی استفاده کنید. قرار گرفتن مبلمان راه‌راه در کنار کوسن های رنگی فضایی سنتی را القاء می‌کند. شما می‌توانید برای جلوه بیشتر آن از گلدان های طبیعی در دکوراسیون خود نیز استفاده کنید.

 

  • کوسن برای مبلمان گلدار: چنانچه مبلمان شما گلدار است می­توانید از دو ایده استفاده کنید. اول:استفاده از کوسن های ترکیبی کوسن مبل گلدار را با کوسن ساده ترکیب کنید. دوم: استفاده از کوسن های رنگی ساده به صورت ترکیبی و تک رنگ.

 

  • کوسن رنگی برای مبلمان ساده: استفاده از رنگ‌های جیغ در کنار مبلمان با رنگ ساده و روشن جلوه چند برابر به آن می‌بخشد و رنگ‌ها همه به چشم می‌آیند. رنگ مبل نیز بیشتر به چشم خورده و وزن ایجاد می­کند.

 

  • ست کردن کوسن با مبل طوسی: مبل های طوسی طرفداران زیادی دارند و انتخاب کوسن برایشان کار دشواری نیست.به خاطر اینکه این مدل مبل‌ها باهر نوع کوسنی قابلیت ست شدن دارند.

این موارد تنها بخشی از نمونه‌های ست کردن کوسن با مبلمان است و برای اینکه بتوانید هارمونی مورد نظر خود را پیدا کنید بهتر از در فضای اینترنت به جستجو بپردازید.

 

 

برای خواندن مطالب درمورد روتختی:

 

 

 

 Sofa cushion

 

 

چیدمان کوسن

برای یک چیدمان خوب ترفندها و قوانینی وجود دارد که در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  •         چیدمان چهارتایی کوسن: شما بر روی کاناپه‌های سه نفره می‌توانید 4 کوسن بگذارید که این مدل چهار کوسن خود به دو مدل متقارن و نامتقارن تقسیم می‌شود:

    چیدمان متقارن:دو کوسن اول را دو طرف کاناپه می­گذاریم. در مرحله بعدی دو کوسن دیگر را که اندازه ،رنگ و بافت متفاوتی دارند را جلوی کوسن های قبلی می‌گذاریم.در این بخش می‌توانید کوسن های مستطیلی یا دایره‌ای را نیز بکار ببرید.

    چیدمان نامتقارن:در این استایل از چیدمان سه کوسن را در یک طرف مبل و چهارمی را در طرف دیگر می­گذاریم.شما می‌توانید کوسن چهارم را با رانر یا رومیزی ست کنید.این نوع چیدمان سبک مدرن تری را به شما القاء می­کنند.

  •         چیدمان 5 تایی کوسن: برای چیدمان 5 تایی همان روش های قبل را بکار می­بریم اما این دفعه یک کوسن دیگر را هم اضافه می‌کنیم. که از نظر رنگ، طرح و اندازه با بقیه متفاوت است.در این روش نیز می­توانیم اصول تقارن و عدم تقارن را نیز رعایت کنیم. اگر می‌خواهیم چیدمان متقارنی داشته باشیم بایستی کوسن پنجم را در وسط قرار دهیم. و اگر بخواهیم چیدمان نامتقارن داشته باشیم کوسن پنجم را سمت راست یا چپ قرار می­دهیم.که در واقع دو ترکیب دوتایی و سه تایی بوجود می‌آوریم.

 

  •         چیدمان لوکس بر روی مبلمان ال شکل: برای اینکه چیدمان لوکس بر روی مبل ال شکل داشته باشیم ابتدا سه نقطه بر روی مبل انتخاب می­کنیم. د. سر مبل و کنج دو عدد کوسن را یک سر مبل و دوتای مشابه را در سر دیگر می‌گذاریم.و در نهایت 2 تا 3 کوسن را در کنج چیدمان می‌کنیم در اینجا بهتر است که کوسنی که در کنج قرارگرفته و با بقیه متفاوت است با رانر و رومیزی ست باشد.

 

 

Sofa cushion

 


بیشترین سوالات سرچ شده در گوگل 

  1. تفاوت بین کوسن و بالش چیست؟
     امروز برای شما پاسخی داریم: عموماً مردم از کلمه بالش برای چیزی که هنگام خواب زیر سر خود می گذارید استفاده می کنند. ... از طرف دیگر کوسن ها وسایل تزیینی نرمی هستند که دوست داریم برای راحتی و دکور روی مبل های خود بچینیم.

  2. وظیفه اصلی کوسن چیست؟
    کوسن ها ارائه می کنند: راحتی. پشتیبانی پوسچر؛ به افراد کمک می کند تا در صورت امکان در حالت خنثی، بیشتر به حالت عمودی بنشینند. کاهش فشار
     
     
    3.آیا کوسن یک بالش است؟
    فقط به یاد داشته باشید که اصطلاح بالش بیشتر به عنوان پشتیبان خواب شما پذیرفته شده است، در حالی که کوسن ها تقریباً منحصراً به شکل هایی مانند بالش اشاره دارند که در مناطق معمولی خانه شما برای راحتی و دکوراسیون استفاده می شود.


چهار نکته مهم در انتخاب کوسن مبل کلاسیک

نیت اصلی در انتخاب کوسن برای مبل کلاسیک ست کردن آن با بقیه اثاثیه در اتاق نشیمن است. برای انجام این کار بایستی با نکات زیر توجه کنید:

  • استفاده از رنگ‌های سفید، بژ،قهوه‌ای، طلایی و مشکلی بهترین انتخاب است.
  • ظاهر و شکل کوسن در صورت امکان از میان مدل های دکمه دار و دارای نوار حاشیه تزئینی ملیله کاری شده یا کوسن های استوانه‌ای باشد.هر چند که ترکیب کوسن های دایره‌ای با مدل های مربعی و مستطیلی با استایل مشابه هم انتخاب خوبی است.
  • همیشه از کوسن هایی پر شده از مواد باکیفیت مثل فوم پلی یورتان،فوم لاتکس و پنبه استفاده کنید تا همواره از بابت دوام و کیفیت کوسن خیالتان راحت باشد.
  • باید پارچه کوسن مبل کلاسیک مانند خودِ مبل بسیار باکیفیت و جنس مرغوب باشد.از باکیفیت‌ترین پارچه‌های موجود در کوسن کلاسیک می­توان به پنبه، پشم، کتان و ابریشم اشاره کرد.

 

برندهای معروف تولید کننده کوسن

اگر می‌خواهید بدانید که چه کوسنی برای چه مبلی مناسب است ابتدا باید برند های مشهور را مورد بررسی قرار دهید.چرا که این برند ها قطعاً بهترین نوع کوسن را ارائه می­دهند.در ادامه این مطلب ما بهترین برند های تولیدکننده کوسن را به شما معرفی می‌کنیم.

برند«ساوایام»یکی از پرفروش‌ترین و مرغوب‌ترین برندهای تولیدکننده کوسن است که می­توانید مرغوب ترین کوسن ها را در این برند مشاهده کنید. همین طور برند های «پروال»، برند«یاس»، برند«فارک»،برند«امینه» و برند«مدیسه» نیز از جمله معروف­ترین برند های موجود هستند که با دیدن نمونه کارهای آن‌ها به راحتی می‌توانید کوسن مورد نظر خود را از میان آن­ها پیدا کرده و با خیال راحت از کیفیت جنس آن‌ها و زیبایی ظاهری و دوام فوق‌العاده شان سال های سال از آن­ها استفاده کنید.

 

قیمت کوسن مبل

قیمت کوسن به متغیرها و فاکتور های زیادی بستگی دارد. جنس، بافت، کیفیت، مدل، اندازه و طراحی هر کوسنی باعث می­شود تا قیمتی متفاوت داشته باشد. در این مطلب چند مدل از کوسن های بسیار خوب و مرغوب را از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما را با قیمت برخی از آن­ها آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای خرید کوسن ابتدا باید مدل و جنس آن را مشخص کرده و پس از آن دست به انتخاب زده و مدل مورد نظر خود را بیابید و خریداری کنید.

 

  • کوسن طرح کاشی میم کاف،مدل KA1-40.40، فرم مربعی،جنس مخمل،پرشده با الیاف مصنوعی،با قابلیت شستشو(مشاهده قیمت در دیجی کالا)
  • کوسن طرح سنتی مدل SH-K بسته دو عددی، جنس مخمل،پر شده با الیاف مصنوعی ، قابل شستشو ،(مشاهده قیمت در دیجی کالا)
  • کوسن آیکا طرح شعر مدل P3NC05 بسته سه تایی، فرم مربعی، جنس مخمل،پرده شده با الیاف پلی‌استر، (مشاهده قیمت در دیجی کالا)
  • کوسن ماهور کد M-04، فرم مربعی، جنس مخمل، پر شده با الیاف مصنوعی، (مشاهده قیمت در دیجی کالا)
  • کوسن رنس مدل S2-10012، فرم مربعی، جنس مخمل، پر شده با پلی‌استر، (مشاهده قیمت در دیجی کالا)
  • کوسن آیکا طرح خز مدل WC05،فرم مربعی، جنس خز، پر شده از پلی‌استر، (مشاهده قیمت در دیجی کالا)
  • کوسن آیکا طرح پولکی مدل WC10، فرم مربعی، جنس روکشی از ساتن،پر شده با الیاف مصنوعی، قابلیت شستشو، (مشاهده قیمت در دیجی کالا)

 

Sofa cushion

 

 

خرید اینترنتی انواع کوسن از  دیبامک

فروشگاه اینترنتی دیبامک یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه انواع لوازم دکوراسیون داخلی مثل : انواع پرده(پرده مخمل ، پرده حریر) ، کوسن ، رانر ، رومیزی ، پاف ، سرویس خواب و ... می‌باشد که با شعار ایجاد تغییر در فضای بی‌روح خانه­های ما پا به عرصه تولید گذاشته است. یکی از محصولات جذاب فروشگاه دیبامک انواع کوسن می‌باشد که شما می­توانید با مراجعه به وب­سایت این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.dibamak.com از این محصولات دیدن کنید. انواع کوسن ها در طزح ها و رنگ‌های بسیار چشم‌نواز و زیبا تنها بخشی از تولیدات دیبامک می‌باشد. در اینجا مدل برخی از کوسن های این فروشگاه را به شما ارائه می­دهیم تا بهتر با محصولات گروه دیبامک آشنا شوید.

کوسن های چاپی، کوسن های طرح شاپرک، کوسن های طرح گلاب، کوسن طرح عقیق، کوسن رنگین‌کمان، کوسن طرح ترنج و... تنها بخشی از تولیدات فروشگاه دیبامک هستند که در قیمت های باورنکردنی به فروش می­رسند. پیشنهاد می­کنیم که با یک بار مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه اینترنتی بزرگ، محصولات متنوع و فوق‌العاده آن را از نزدیک مشاهده کنید.

 

کوسن مبل در تهران 

اگر ساکن شهرهای بزرگی مانند تهران هستید می توانید به بازار سری بزنید یا در تهران در پاساژهای مطرح یا خیابان شریعتی گشتی بزنید تا نمونه های کوسن های مختلف را از نزدیک ببینید.

اما ممکن است این فرصت در سایر شهرها یا شهرهای کوچک برای شما فراهم نباشد یا با توجه به تنوع بیش از حد کوسن ها ممکن است طرح مناسب برای دکوراسیون خانه شما در این فروشگاه ها نباشد. بنابراین یک راه ساده برای دسترسی آسان تر به تنوع بیشتر جستجو در گوگل و سر زدن به فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد.

برای این کار می توانید به قسمت خرید کوسن در سایت دیبا مک مراجعه کرده و در میان انبوهی از طرح و مدل، بهترین و باکیفیت ترین مدل های کوسن را از دیبا مک سفارش دهید. ما در دیبا مک تلاش کرده ایم بهترین طرح ها و نمونه ها را گردآوری کنیم تا برای تمام سلایق یک مدل منحصر به فرد را پیشنهاد دهیم.

 

 

 

 

کوسن

 

کوسن طرح آذین:

طراحی این کوسن مخمل زیبا با طرحی سنتی ، یادآور طرح کاشی ایرانی است .

طرحی که ما را به خانه های قدیم می برد و معماری زیبای ایرانی را تداعی می کند.

در طراحی این کوسن مخمل زیبا و شیک ، اصالت ایرانی موج می زند.

کوسن کلاسیک طرح آذین با رنگ های قوی و جذاب تأثیر زیادی در دکوراسیون شما دارد.

 


سوالات متداول

 

کوسن چیست؟

وجود کوسن در هر خانه‌ای نشانگر سلیقه و نوع نگاه صاحب‌خانه به دکوراسیون داخلی است.وجود کوسن ها به خانه­ای عمق و بعد می­بخشد و باعث زیبایی بیشتر خانه‌ها می‌گردد

 

چهار نکته مهم در انتخاب کوسن مبل کلاسیک؟

  • استفاده از رنگ‌های سفید، بژ،قهوه‌ای، طلایی و مشکلی بهترین انتخاب است.
  • ظاهر و شکل کوسن در صورت امکان از میان مدل های دکمه دار و دارای نوار حاشیه تزئینی ملیله کاری شده یا کوسن های استوانه‌ای باشد.هر چند که ترکیب کوسن های دایره‌ای با مدل های مربعی و مستطیلی با استایل مشابه هم انتخاب خوبی است.
  • همیشه از کوسن هایی پر شده از مواد باکیفیت مثل فوم پلی یورتان،فوم لاتکس و پنبه استفاده کنید تا همواره از بابت دوام و کیفیت کوسن خیالتان راحت باشد.
  • باید پارچه کوسن مبل کلاسیک مانند خودِ مبل بسیار باکیفیت و جنس مرغوب باشد.از باکیفیت‌ترین پارچه‌های موجود در کوسن کلاسیک می­توان به پنبه، پشم، کتان و ابریشم اشاره کرد.

 

 

برندهای معروف تولید کننده کوسن؟

ساوایام

پروال

یاس

فارک

 


موقعیت ما در تهران

 


ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود